Ik las hier dat je ook een badge krijgt als je lid wordt van dit forum. Maar bij mij is dat alvast niet gelukt. Of nog niet gelukt... Want ik kreeg nog geen badge, maar ik ben ook nog niet zo lang lid. Ik las hier ergens dat het een hele tijd kan duren alvorens je de badge daarvoor krijgt. Succes @HayleyGoemaere en bedankt voor de tips @Cdt24801 !
Om een badge te verdienen die gelinkt is aan Tribe is het noodzakelijk om in de settings van uw profiel op de daarvoor voorziene plaats uw gsm nummer (uiteraard van Orange, denk ik, weet het eigenlijk niet zeker) in te vullen.
En ja, badges worden nogal eens met (soms veel) vertraging toegekend.
Geaccepteerde oplossing
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Door de opdrachten uit te voeren die beschreven staan bij elke badge. Gewoon er even op klikken en je ziet wat je te doen staat.
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Een beeld zegt meer dan duizend woorden ...
Alle opdrachten die je nog niet hebt uitgevoerd staan achter een slotje. De badges die je reeds verdiend hebt, daar is het slotje dan weg.
Ik heb eens op een badge geklikt die ik nog niet heb. Je ziet dat je dan netjes de uitleg krijgt hoe je die badge kan verdienen.
Veel plezier 😉
1
HayleyGoemaere
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Ik ben ze ook aan het proberen te verkrijgen 🙂
1
steffdebuck
Pisteur confirmé
•
2 Berichten
Ik las hier dat je ook een badge krijgt als je lid wordt van dit forum. Maar bij mij is dat alvast niet gelukt. Of nog niet gelukt... Want ik kreeg nog geen badge, maar ik ben ook nog niet zo lang lid. Ik las hier ergens dat het een hele tijd kan duren alvorens je de badge daarvoor krijgt. Succes @HayleyGoemaere en bedankt voor de tips @Cdt24801 !
3
0
Sebbetje
Apprenti pisteur
•
6 Berichten
Ik denk door enkele familieleden toe te coegen
0
0