#Ask Orange Eerste Editie
Van harte bedankt voor jullie vragen aan onze CEO Michael Trabbia. Een nieuwe sessie #AskOrange wordt binnenkort georganiseerd. Wij houden jullie op de hoogte!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
ced
Gewaardeerd verkenner

VOD

wanneer gaan jullie op films en serie op aanvraag aanbieden? alsook live tv in de app.

5 ANTWOORDEN 5

Re: VOD

Hallo @ced

Die ontwikkeling is momenteel aan de gang. We werken vandaag aan innoverende voorstellen om een snelle en makkelijke toegang aan te bieden aan al onze klanten tot hun gewenste TV-content. En dit wanneer ze dat wensen. Bijvoorbeeld Netflix, Auvio, Spotify.

En we zijn blij te mogen aankondigen dat het eind mei mogelijk zal zijn om je favoriete programma’s live te volgen via onze Mobile TV –applicatie !

Michael

0 pluimen
ced
Gewaardeerd verkenner

Hallo @MichaelTrabbia,

Gaat jullie livetv app ook werken via google chromecast? IK hoop dat dit dan ook mogelijk gaat zijn en dat jullie inovatiever zijn dan jullie gele collega's van in Mechelen ;-)

Cédric 

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo @MichaelTrabbia,

Gaat jullie livetv app ook werken via google chromecast? IK hoop dat dit dan ook mogelijk gaat zijn en dat jullie inovatiever zijn dan jullie gele collega's van in Mechelen ;-)

Cédric

Ugh! @ced

Dat is de bedoeling!

Met de release zal dit nog niet gaan, de update om de Chromecast te ondersteunen volgt achteraf. 

Totem

0 pluimen
ced
Gewaardeerd verkenner

Ugh terug!!

Spreken wij dan bij deze update van weken, maanden of eerder naar jaren toe ??

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh terug!!

Spreken wij dan bij deze update van weken, maanden of eerder naar jaren toe ??

Concreet kan ik daar nog niet over kwijt.

Het zou voor dit jaar zijn. :-)

Totem

0 pluimen