#Ask Orange Netwerk
Ontdek hier alle antwoorden op jullie vragen omtrent ons netwerk.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Converted
Ervaren verkenner

Re: #AskOrange Netwerk: Stel je vragen aan Michael Trabbia

Geachte CEO en CTO,

Wanneer gaat Visual Voicemail voor Android 8.1 op Android one toestellen zoals de Nokia 7 Plus of de Xiaomi Mi A1 eindelijk eens werken?

ik ben hier al maanden mee bezig en het werkt nog steeds niet!

Dank u

0 pluimen
Domi44
Aspirant verkenner

Geachte er kwamen nieuwe zenders bij vandaag?Heb aan het zien geweest maar sta er nog niet op?of is dat bepaalde streken die dat kunnen ontvangen of niet?Ben van Hoboken 2660

0 pluimen
jandidden
Aspirant verkenner

Afgelopen weekend waren we te gast in Vakantiecentrum de Bosberg, Kelchterhoefstraat 10, 3530 Houthalen.
De dekking van het Orange-netwerk in de buurt van het vakantiecentrum is minimaal en in de gebouwen zelfs onbestaande.
Er zijn dus blijkbaar nog steeds plaatsen in België waar je smartphone plots omgetoverd wordt in een baksteen, dat had ik niet meer verwacht in 2018.
Zijn er plannen om de dekking op die plaats te verbeteren?

0 pluimen
Vaganzza
Aspirant verkenner

Hoe ziet de toekomst van jullie netwerk er precies uit? Bouwen jullie nog masten bij? Verhogen jullie de capaciteit van het netwerk?

Ivm vast internet zou het wel leuk zijn om een hogere upload te hebben. 100Mbps download is zeker voldoende, maar 10 Mbps upload is dan weer iets te weinig. Ik weet dat jullie vast hangen aan profielen van Telenet (alhoewel dat met de verbruikte data anders is), toch wil ik vragen of er mogelijkheden zijn dit te veranderen.

Ik heb zelf ook veel problemen gehad met de Fixed Phone oplossing, vooral met de verhuis van deze lijn. De medewerkers, die de verhuis dienen te regelen, op de hoofdzetel begrijpen hun product zelf precies ook niet. Mijns inziens is dit product geen 10€/maand waard.

0 pluimen
Blossom
Gewaardeerd verkenner

Orange heeft een waaier aan abonnement-formules. Recent werden er enkele abonnementen aangepast (o.a. Koala).

Toch zijn er heel wat mensen die nog altijd op hun honger blijven zitten en die geen abonnement vinden dat perfect op hun behoeften aansluit.

Bij de concurrenten zie ik al een soort van à la carte systeem waarbij je als klant voor een bepaald bedrag zelf kan bepalen hoeveel data, belminuten of sms-en je wil. Je kan als het ware zelf je abonnement naar je eigen wensen samenstellen.

Niet iedereen (vb. studenten) kan zich een duur abonnement van 20 euro of meer per maand permitteren. Het zou dus een pluspunt zijn als de goedkopere abonnementen ook eens herzien worden, aangepast worden, of als je voor een beperkt bedrag van vb. 8 of 10 euro per maand bij Orange je abonnement zelf min of meer zou kunnen samenstellen.

Mogen we in de toekomst zo’n formules bij Orange verwachten?

Jamin
Aspirant verkenner

Waar blijft de video?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen