#AskOrange
Bedankt voor al jullie vragen omtrent ons netwerk ! Michael Trabbia, CEO en Stefan Slavnicu, CTO geven antwoord in een video vanaf 08/10. Stay tuned !
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Community Manager
Community Manager

#AskOrange Netwerk: Stel je vragen aan Michael Trabbia

Bedankt voor al jullie vragen omtrent ons netwerk !

Michael Trabbia, CEO en Stefan Slavnicu, CTO  geven antwoord in een video vanaf  08/10. Stay tuned !

Hallo!

We zijn verheugd om onze tweede sessie van #AskOrange  aan te kondigen. Michael Trabbia, onze CEO en Stefan Slavnicu, onze Chief Technology Officer, beantwoorden graag al je vragen over ons netwerk.

Dus niets simpelers: heb je een vraag? Stel ze door een nieuw onderwerp te starten voor 28 september.

We zijn alvast razend benieuwd! Hou je zeker niet in ! Smiley Knipoog

Candice

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN
patrick2
Gewaardeerde genezer

Re: #AskOrange Netwerk: Stel je vragen aan Michael Trabbia

@CandiceV is het in de toekomst ook de bedoeling dat jullie sneller internet gaan aanbieden? Ben al lang klant bij jullie en ben zeker tevreden over de snelheid nu maar Telenet bied , tegen betaling , een optie aan van 400 MBPS. Gaat dit ook voor Orange zijn ? 

Movieman
Veteraan verkenner

Gezien de vele problemen met de decoders stel ik mij de vraag of er niet overwogen kan worden om te investeren in nieuwe decoders die eventueel kunnen worden aangekocht naast het huren en of is er in de toekomst een update te verwachten is om de meest voorkomende problemen op te lossen ? Daarnaast zou de Orange shop kunnen voorzien worden om de decoders terplekke te testen en om te ruilen ingeval een defect wat de klantvriendelijkheid ten goede komt, uiteraard moet er eerst contact worden opgenomen met de telefonische klantendienst. 

0 pluimen
Jamin
Aspirant verkenner

Geachte heer Trabbia,

hieronder heb ik een paar vragen (vooral over Apple) 🙈

Wanneer komt er ondersteuning van Esim voor Apple watch serie 4?

- Wanneer een snelheidsverhoging van vast internet?

- Wanneer ondersteunen jullie Advanced Mobile Location (AML) voor iPhone?

- Wanneer updaten jullie masten naar LTE?

Kappersmeisje
Aspirant verkenner

Hallo de digibox met spraaktechnologie wanneer worden die verdeeld?staan die al op punt ? Mvg

0 pluimen
Marco
Aspirant verkenner

Geachte heer Trabbia,

Wanneer gaat "Orange Belgium" de eSIM ondersteunen voor de #Apple Watch Series 4 met 4G?

Op Twitter werd er al door een helpdeskmedewerker bevestigd dat de eSIM voor de iPhone Xs zal ondersteund worden, ergens in de herfst 2018. Wil dit dan zeggen dat de eSIM voor de "Apple Watch 4G" ook ondersteuning zal krijgen?? 

"Orange France" en "Orange Spain" hebben deze eSIM reeds actief op hun netwerk. 

Ook Orange "Poland" zal deze functie implementeren nog voor het eind van 2018.

Graag wat meer details over de uitrol van de eSIM voor Apple Watch en iPhone.

mvg,

Ysimba
Rekruut scout

Graag had ik geweten waarom er zoveel berichten over dit orange-info gestuurd wordt, mijn echtgenote wordt er stapel van. Wil hierdoor het Orange abonnement mogelijkerwijze opzeggen. Een beetje minder info via 5000 mag ook wel. Mvg

0 pluimen
houttbe
Gewaardeerd verkenner

Ik ben ook erg geïnteresseerd in Apple Watch cellular, hopelijk biedt Orange die voortaan ook in België aan!

houttbe
Gewaardeerd verkenner

Op wat langere termijn zou ik graag integratie zien van Orange netwerken binnen Europa. (Gedeeltelijke) afschaffing van roaming was een stap in de goede richting, maar Orange kan verder gaan en een pan-Europese dienst aanbieden. Hopelijk ook met Zwitserland erbij!

0 pluimen
Movieman
Veteraan verkenner

Een reorganisatie van de klantendienst dringt zich op waardoor de klantvriendelijkheid erop vooruit gaat. Waar er nu te vaak wordt doorgeschakeld van dienst naar dienst en de indruk wordt gewekt niet geïnteresseerd te zijn, telkens moet dan weer hetzelfde verhaal worden verteld alsook moet men zich bij elke doorschakeling opnieuw identificeren. Hier zijn vele simpele oplossingen mogelijk die het voor operator en klant veel aangenamer maakt vergeet niet dat wie de klantendienst belt meestal niet belt om felicitaties te geven. 

0 pluimen