#AskOrange
Bedankt voor al jullie vragen omtrent ons netwerk !
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Parshift
Ervaren verkenner

Performantie tv-decoder

OPGELOST

Wordt de tv-decoder ooit nog performanter dan hij nu is?
Zappen is momenteel tergend traag, audio sync bug na 2 jaar nog niet opgelost, spontane reboots, ga zo maar door. Je moet je Tribe maar eens lezen Man Knipoog

Al lang wordt er gesproken over een "grote" update die alles gaat oplossen, maar ik ben de moed bijna verloren. Wordt er aan iets gewerkt en zoja, wanneer gaan we eindelijk vooruitgang zien? 

3 ANTWOORDEN 3

Re: Performantie tv-decoder

Hallo @Parshift,

Ondertussen hebben we je reeds gecontacteerd en wordt je probleem door ons opgevolgd. In het algemeen, raden we meestal bij het rebootprobleem aan om de decoder “vrij te maken” zodat ie kan ventileren. Indien het daarna nog niet werkt, dan kan men best contact opnemen met de klantendienst.

Wat betreft de zapping en audio sync bug: we werken eraan. We moeten de testen nog afronden en van zodra deze voldoen aan de verwachtingen dan wordt de update gelanceerd.

Michael

a148146
Veteraan verkenner

Ik ben nu iets meer dan twee weken klant. In het begin niets anders dan pixzls en glazige vlekken op dat scherm. Heb dat ; Ivia messenger allemaal uitgelegd omdat ik telefonisch geen verbinding heb omdat mijn toestel niet werkt Ik heb alle kabels uitgetrokken en eerst ook vervangen modem ook uit getrokken. uiteindelijk heefd dit dan vleekeloos een week goed gewerkt tot 4 dagen geleden. Nu krijg ik weer als ik die televisie op zet die vlekken en pixels op mijn beeld, tot ik weer een half uur aan die bedrading bezig zit en sropcontakten uit trek. En ik ben nu niet van plan dit ieder keer te doen en ook niet terug naar Telenet te gaan of IP tv aan te schaffen zoals ik van plan ben. Dus ga ik gewoon overstappen naar scarlet voor 39€ en daar een voetbal abonnement nemen tot ik IP TV heb.

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Dag @MichaelTrabbia

gewoon uit nieuwsgierigheid... (zeker niet om te klagen/zagen want ben tevreden gebruiker)
Hoe zit het met die update ? Heb het gevoel dat de hele GUI van Orange gewoon wat te zwaar/log is.
Door minder performante decoder ? Door minder efficiënte software ? 

Is er een reden waarom je maar 1u kunt pauzeren ?

Voor de rest, keep up the good work !

grts,
Chiquita

0 pluimen