annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een weekje er tussenuit

Topic gestart op: 29-05-19 01h07

Antwoorden: 3 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Een weekje er tussenuit

Ik wil hier gewoon even mededelen dat ik van morgenochtend vroeg (woensdag dus) tot zondagavond op de motor zit en door Frankrijk en België aan het bollen ben. Ik zal dus niks lezen en ook niks posten. Technisch zou het wel kunnen natuurlijk, maar ik ga er gewoon geen tijd voor hebben ...

Wel niet zomaar bollen, ik heb als hobby wegkapitein op de motor en begeleid zo ondere andere ieder jaar de fietsers die deelnemen aan de 1000 Km Kom Op Tegen Kanker.

Dit jaar iets speciaals, het is de 10de editie en er is een internationaal peleton (100 personen op de fiets). Normaal gezien is het vier dagen op rij elke dag een lus van 250 km met telkens vertrek en aankomst in Mechelen.

Het internationale peleton neemt echter morgenvroeg de trein naar Lyon in Frankrijk om dan van donderdagochtend tot zondagavond elke dag 250 km te fietsen en zo aldus van Lyon naar Mechelen koers te zetten.

Ikzelf neem uiteraard geen trein, met nog twee collega's morgenvroeg op de motor en hop, een dikke 800 km naar Lyon. Ter plaatse krijgen we dan nog steun van vier extra Franse wegkapiteins. Vanaf donderdag begeleiden we dan de groep naar Mechelen in de vier etappes.

Zodus, jullie zijn nu vijf dagen gerust Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 veel succes met het goede mooie doel:)

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een beetje laat, maar toch ...

 

Ben terug in ons landje, in totaal op die 5 dagen 1.900 km gebold, waarvan dus 1.000 aan fietssnelheid ...

 

Alles is zeer goed verlopen, geen ongevallen, geen zieken, slechts één valpartij (zonder veel erg) en slechts één opgave. Naar ik hoorde hebben de pelotons die de 4 dagen in BE rondgetoerd hebben toch wel meer tegenslag gekend op gebied van valpartijen en opgevers ... jammer genoeg ... Verward gezichtOok het weer was schitterend, naar het einde toe zelfs een beetje TE schitterend , zelfs voor de fietsers (35°). Maar we klagen niet, geen drupje regen gehad en heel veel mooie vergezichten daar in FR.

 

Ben benieuwd naar volgend jaar ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo @Cdt24801,

 

Veel succes met je trip :-D. Het is alvast een heel mooi doel!

 

 

Groetjes

Assia

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen