annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Orange via e-mail contacteren?

Topic gestart op: 19-05-19 19h15

Antwoorden: 35 antwoorden

Patrick39xx
Aspirant verkenner

Hoe Orange via e-mail contacteren?

OPGELOST

Op welke manier is orange te bereiken via email ?

En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrick39xx  hierbij wat gegevens van Orange.

Een antwoord via e-mail

Stel een vraag aan onze ploeg:

Stuur ons een e-mail

Je kan ons ook per post bereiken:

Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!

Succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

35 ANTWOORDEN 35
Cdt24801
Wijze
Wijze


@chris1969kimpe  schreef:

ik ben chris ik heb en vraag over proximus wand ik moet nog betalen door jullie fout dat jullie nie  laten weten aan mijn dat proximus niet af gesloten was ???EN DAAR van moet ik nog betalen  van 198,92 euro aan proximus  door jullie fout en ik wil mijn geld terug!!!!!graag andwoord van jullie  ..


Ik ga u helaas moeten teleurstellen: je bent hier aan het verkeerde adres.

Tribe is een forum voor klanten en door klanten. Buiten de CM en de moderatoren (wiens taak het is dit forum te runnen, en niets anders, dus zeker geen klantendienst) zijn hier dus enkel maar gewone Orange klanten aanwezig die hun ervaring en kennis delen om anderen te helpen.

Wij hebben in ieder geval geen enkele inzage in klantendossiers.

Je zult u moeten richten tot de klantendienst, telefonisch (5000), via messenger of twitter. Een mail adres is er niet.

Ik wens u het allerbeste en hopelijk spoedig een oplossing voor uw probleem.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Orange_klant_56
Aspirant scout

Is er een concrete e-mailadres waarmee je Orange kan contacteren? Er is geen e-mailadres in de link.

patrick2
Wijze
Wijze

@Orange_klant_56  Orange heeft geen email adres waar je naar kan sturen. Dit is al een lange tijd geleden stop gezet en hebben gevraagd of deze terug komt maar er is duidelijk geantwoord nee. Dus je kan je wenden tot Messenger of Twitter of via de shop eventueel via een aangetekend schrijven of telefonisch.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Patrick39xx
Aspirant verkenner

Dank voor reactie.

Per post, mensen lief in welke tijd leven wij ??

Als ik de link "Stuur ons een e-mail" gebruik krijg ik een vraagstelling en kom ik geen meter verder voor mijn probleem.orange111.jpg

Zal maar kijken voor andere provider zeker waar men WEL via normaal mailverkeer wil

Communiceren.

 

 

Stoffel1801
Aspirant verkenner

Ik heb bij het andere bedrijf, wat ook niet met mail werkte en toevallig ook een telecom operator was, al het gedacht dat de reden is dat E-mail als officieel bewijs telt. En idd als er geen gehoor gegeven wordt, kan het ontaarden in veel mails of boze mails. Ik vraag me af wie er nu spam gaat sturen naar een telecom operator. Persoonlijk vind ik wel, als de klant een e-mail moet hebben en dan vaak frustrerende mails aankrijgt en niet kan reageren. Dit geeft het gevoel van luister naar ons, maar niet openstaan voor communicatie. Ik was zelf over mijn toeren gisteren door een factii waar ik bang  van werd en dan is bellen soms niet beste wat je direct doet. Maar moest wel, na 45 min. zonder resultaat en ook geen aanwijzing hoe lang de wachttijd is en als laatste feedback. De wachttoon: de boodschap:" al onze medewerkers zijn in gesprek", wordt na een 5 tal seconden terug herhaald. Dit is zeer vervelend na 30- 45min. Dan heb ik het 200.tot 300 keer gehoord 😊.

Maar ik vind ook dat om eender welke reden dan ook er een andere manier dan.telefonisch moet zijn. Ik ga dus ook opzoek naar een contact methode. Stel voor dat je voor elke vraag een brief moet posten, en deze word op 1 min beantwoord en u bezorgd via mail en als je daarop wil antwoorden, weer een brief schrijven en posten. En 2 dagen wachten. Het messenger systeem is ok. Ik heb het nog niet gevonden. Dus ga eens op zoek naar die optie 

Groetjes 

Leden met de meeste pluimen