annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NETFLIX op decoder Orange

Topic gestart op: 24-02-18 10h03

Antwoorden: 20 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

NETFLIX op decoder Orange

OPGELOST

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


NBA-FAN schreef:

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr


Ugh! @NBA-FAN

Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
TwonickyII
Veteraan verkenner

De nieuwste Chrome Cast is nu reeds in elke goede electro, computer en TV zaak te koop. Zowel online als in de winkels.
Maar voor je uiteindelijk die gaat aanschaffen is het misschien beter om eerst na te gaan of je TV toestel niet beter kan.
Ik bedoel daar mee, elk toestel van min 5 jaar oud kan sowieso op het internet. Dus zittern er daar al standaard enkele providers op, zoals Netflix, TV Vlaanderen, Apple TV, You Tube, Spotify.
En die kun je ongehinderd en met je afstandsbediening van je TV   Netflix openen..
Natuurlijk moet je dan eerst even inloggen en klaar is kees. Zelfde voor alle anderen.
Chrome Cast is alleen goed als je TV geen Smart TV is en enkel een USB aansluiting heeft. Dan ga je via je Chrome Cast op het net.  Zelfde principe als een Smart TV ....
Met Chrome Cast Kun je dan ook   VRT Nu en VTM Go en al wat je wil afspelen vanaf je Tablet of iPad .


Ik ken het probleem van @eddymoens  niet echt , maar ik vermoed dat hij reeds Chromecast heeft ...Volgens Eddy het sop de kolen niet waard, wel kijk dan maar eens op je laptop op Google Chrome , wat er allemaal wel kan via gsm, laptop en computer ......Zelfs Streamen vanaf You Tube is mogelijk....Ik begrijp Eddy ook wel dat het soms bijna onmogelijk is als je redelijke vingers hebt, net als ik trouwens, maar dan cast je gewoon vanaf je PC of laptop..............En als je dan ooit een Smart TV aanschaft zijn je problemen helemaal van de baan.
Bij Bol.Com kost deze 95€ wat redelijk duur is .....Bij Kamera Express staat hij 94€ ...Dus je ziet ...hij is weldegelijk verkrijgbaar .

0 pluimen
eddymoens
Aspirant verkenner

Ja hoor NBA fan daar wacht ik ook wel op .. waarom geen decoder zoals bij telenet waar je wel een appje op het scherm ziet verschijnen waarmee je direkt op Netflix zit .. en ja heb ook wel die chromecast maar vind dat gewoonweg het sop van de kool nie waard .... op mijn gsm (heb gene tablet) zijn de knopjes en zo, zo klein dat ik met mijn grote vingers last heb om iets te zoeken .. waarom moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan .. niet ? hopelijk en wel heel vlug hopelijk word dit "probleem" vlug opgelost en verlossen ze ons uit ons lijden ....

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

De nieuwste Chromecast heeft een afstandsbediening en kan je apps op installeren.
HEEEEEL makkelijk werken zo ðŸ˜‰

 

0 pluimen
eddymoens
Aspirant verkenner

hey Chiquita ,

hoe bedoel je "de nieuwste chromecast" ? waar is die te vinden dan en waar kan ik er ook informatie overvinden ? thanks 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen