annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleempje met smiley's

Topic gestart op: 09-05-19 16h08

Antwoorden: 18 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Probleempje met smiley's

Wanneer ik een antwoord op een post aan het schrijven ben en ik wil een smiley (of emoticon als je wil) invoegen, dan klik ik zoals het hoort op de ronde smiley in de opmaakbalk.

Tot een tijdje geleden kwam dan een frame tevoorschijn met alle mogelijke smiley's om aan te klikken.

Tegenwoordig komt dit frame er ook nog, maar helemaal opgeschoven naar links, voor meer dan de helft buiten beeld. Ik moet dan even gewoon in de tekst klikken, het frame verdwijnt, en als ik het een tweede maal oproep staat het goed, gewoon midden op mijn scherm.

Ik heb het net even getest en het fenomeen doet zich dus niet enkel voor bij antwoorden, maar nu dus ook bij het origineel opstellen van een post.Gefrustreerde smiley

Het is niet onoverkomelijk, maar wel ergerlijk.

Zijn er nog mensen die dit vaststellen of ligt het aan mijn configuratie? Nochtans is daar niks aan gewijzigd sedert de periode dat er geen enkel probleem was dienaangaande ... Voor de volledigheid: Win 7 Ultimate 64 bit, Firefox Quantum 66.0.4 (64-bits)

Iemand een idee of suggestie?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 net even getest voor je en mijne staan schoon in het midden. En heb ze 1 keer geopend

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Hart  Kattentong

Hier ook normaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Heb het net nog even getest getest en vandaag werkt het tot hiertoe ook normaal.

Ik wil er wel bij zeggen dat ik die post niet zomaar geplaatst heb, dat euvel deed zich reeds geruime tijd voor, niet enkel gisteren.

Maar vandaag dus blijkbaar niet ...Smiley Onverschillig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Heel bizar.... ik had het vandaag nog niet voorgehad en wilde eigenlijk posten dat het fenomeen verdwenen was, maar daarnet poste ik een antwoord bij iemand en hop, ik had het weer zitten.

Ik deze post test ik ook nog eens uit, maar alweer gaat het vlotjes nu ...Gefrustreerde smiley

Onbegrijpelijk..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen