annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggestie voor aanpassing Tribe - Hoofdscherm Orange Community

Topic gestart op: 10-04-19 15h40

Antwoorden: 6 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Suggestie voor aanpassing Tribe - Hoofdscherm Orange Community

Wanneer je in het hoofdmenu van de "Orange Community" bent zie je onderaan de nieuwste vragen staan. Daarnaast, in het grijs, de nieuwste antwoorden en nog andere elementen.

Wanneer je naar een van die andere elementen gaat, de nieuwste antwoorden bvb, je leest er eentje en je klikt dan op "pijltje terug" kom je opnieuw in het hoofdmenu uit.

Zou het mogelijk zijn om dit aan te passen zodat je terugkeert naar het gekozen submenu ipv steeds terug te vallen op het hoofdmenu?

Ik geef een voorbeeld: ik ben de nieuwste antwoorden aan het lezen. Ik lees er eentje. Nu zou ik graag het volgende lezen, maar als ik dus op het pijltje "eentje terug" klik, kom ik opnieuw in het hoofdmenu terecht en moet ik eerst opnieuw navigeren naar het menu "nieuwste antwoorden". Die stap zou ik graag overslagen door automatisch in hetzelfde submenu te blijven.

Zou dit eens bekeken kunnen worden of dit haalbaar is? Alvast bedankt Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo @Cdt24801,

 

Goed nieuws op komst! Binnenkort steken we Tribe in een 'nieuw' jasje.

 

🌟 Gloednieuwe borden, nieuwe structuur, meer tags & animatie, en nog zo veel meer!

 

Dank je wel voor je #TribeSuggestie! Dit  zullen we ook ter harte nemen!

 

Tribe erop los!

 

Groetjes

Assia

Cdt24801
Wijze
Wijze

@AssiaA 

Dat is een mooie verrassing en goed nieuws. Je hebt me nu wel heel nieuwsgierig gemaakt. Ik ben heel benieuwd Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Cdt24801
Wijze
Wijze


@AssiaA  schreef:


Hoi Assia,

We zijn intussen een maandje verder, kun je de sluier al een beetje oplichten? Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen