annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uit welke leden bestaat het Orange Team op Tribe?

Topic gestart op: 22-02-18 12h17

Antwoorden: 5 antwoorden

PowerChaos
Ervaren verkenner

Uit welke leden bestaat het Orange Team op Tribe?

OPGELOST

goedendag

momenteel heb ik de tribe info gelezen , maar zit nog met een paar vragen er over

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
SuzanneV
Orange-werknemer

Hallo PowerChaos,

Enkel de 4 moderators en CandiceV zijn de echte "staff" van het forum. Voor de rest kunnen andere collega's bij Orange zich ook aanmelden om vragen te beantwoorden, en tips of hulp te geven. Een beetje zoals ik nu aan het doen ben, eigenlijk 🙂 Voor zover ik weet is er geen lijst van collega's die aangesloten zijn, maar daar zou ik me in kunnen vergissen.

Gr

Suzanne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan


PowerChaos schreef:

goedendag

momenteel heb ik de tribe info gelezen , maar zit nog met een paar vragen er over

 


Hallo PowerChaos!

Heb je dit bericht al gelezen? Voorstelling van het Orange team op Tribe, het legt uit hoe we op Tribe werken. 🙂

Maar om op je vraag te antwoorden is er hier geen lijstje met de volledige staff beschikbaar omdat het niet de bedoeling is hen direct te contacteren. 🙂

Zoals Suzanne zei zullen medewerkers soms op Tribe komen, ze zullen ook antwoorden op algemene topics maar ze vervangen de klantendienst zeker niet. Tribe is ook niet een andere kanaal voor de klantendienst. Als je de hulp van Orange nodig hebt, dan moet je ons via de officiële kanalen contacteren. 🙂

Op Tribe kan je met anderen klanten babbelen, tips & tricks delen, advies over een probleem vragen...

Maar binnenkort zullen Orange-Experten op Tribe komen. Deze zijn verantwoordelijk voor departementen of producten en zullen updates geven, producten voorstellen, feedback vragen, advies geven... 

Ik hoop dat dit helpt! 🙂
Candice

SuzanneV
Orange-werknemer

Hallo PowerChaos,

Enkel de 4 moderators en CandiceV zijn de echte "staff" van het forum. Voor de rest kunnen andere collega's bij Orange zich ook aanmelden om vragen te beantwoorden, en tips of hulp te geven. Een beetje zoals ik nu aan het doen ben, eigenlijk 🙂 Voor zover ik weet is er geen lijst van collega's die aangesloten zijn, maar daar zou ik me in kunnen vergissen.

Gr

Suzanne

Piieter04
Rekruut scout

Ok bedankt

kellydebelder
Veteraan verkenner

 

Zeer interessant!!

Ik had totaal geen clue hiervan, dat die leden effectief de moderators waren.

Had er ook niet echt bij stilgestaan of achter liggen zoeken. 

Nu snap ik wel, vanwaar zij zoveel tussen alle posts te vinden zijn, en steeds met goede info en advies afkomen.

 

Thx, for the unlightnigh!

 

Grtz, 

Kelly

Leden met de meeste pluimen