De Orange community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
PowerChaos
Ervaren verkenner

Uit welke leden bestaat het Orange Team op Tribe?

OPGELOST

goedendag

momenteel heb ik de tribe info gelezen , maar zit nog met een paar vragen er over

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Re: orange team ?

Hallo PowerChaos,

Enkel de 4 moderators en CandiceV zijn de echte "staff" van het forum. Voor de rest kunnen andere collega's bij Orange zich ook aanmelden om vragen te beantwoorden, en tips of hulp te geven. Een beetje zoals ik nu aan het doen ben, eigenlijk Smiley Vrolijk Voor zover ik weet is er geen lijst van collega's die aangesloten zijn, maar daar zou ik me in kunnen vergissen.

Gr

Suzanne

CandiceV
Aspirant genezer

Re: orange team ?

PowerChaos schreef:

goedendag

momenteel heb ik de tribe info gelezen , maar zit nog met een paar vragen er over

Hallo PowerChaos!

Heb je dit bericht al gelezen? Voorstelling van het Orange team op Tribe, het legt uit hoe we op Tribe werken. Smiley Vrolijk

Maar om op je vraag te antwoorden is er hier geen lijstje met de volledige staff beschikbaar omdat het niet de bedoeling is hen direct te contacteren. Smiley Vrolijk

Zoals Suzanne zei zullen medewerkers soms op Tribe komen, ze zullen ook antwoorden op algemene topics maar ze vervangen de klantendienst zeker niet. Tribe is ook niet een andere kanaal voor de klantendienst. Als je de hulp van Orange nodig hebt, dan moet je ons via de officiële kanalen contacteren. Smiley Vrolijk

Op Tribe kan je met anderen klanten babbelen, tips & tricks delen, advies over een probleem vragen...

Maar binnenkort zullen Orange-Experten op Tribe komen. Deze zijn verantwoordelijk voor departementen of producten en zullen updates geven, producten voorstellen, feedback vragen, advies geven... 

Ik hoop dat dit helpt! Smiley Vrolijk
Candice

Leden met de meeste pluimen