De Orange community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
BjornS
Gewaardeerd verkenner

Re: Voorstelling van het Orange team op Tribe

Hallo allemaal,

Ik ben Bjorn, 37 jaar uit Heusden-Zolder.

Ik was destijds Mobistar-Tv tester en ondertussen al een anderhalf jaar ongeveer een 'gewone' maar tevreden orange-TV en internet gebruiker.

0 pluimen
CandiceV
Aspirant genezer

BjornS schreef:

Hallo allemaal,

Ik ben Bjorn, 37 jaar uit Heusden-Zolder.

Ik was destijds Mobistar-Tv tester en ondertussen al een anderhalf jaar ongeveer een 'gewone' maar tevreden orange-TV en internet gebruiker.

Hey @BjornS! Bedankt voor je bericht! Fijn dat je hier bent! Smiley Vrolijk

Hildeke
Gewaardeerd verkenner

Welkom Bjorn! 

Anonymous
Niet van toepassing

Wat een goed initiatief.

Ben Roy, uit Lanaken. Een tevreden klant, geboeid door telecom, leuk om hier te volgen of te helpen. Ik heb internet, tv en een GSM van Orange.  

Jakke
Aspirant verkenner

Hallo, ben hier nieuw dus vraagje hier want kan geen mail posten rechtstreeks op tribe daar ik niet weet naar waar ik de post moet sturen🤔

0 pluimen
Jurgen
Ervaren verkenner

Hallo,
Het zit idd wat lastig weg.
Je kan bvb klikken op de Orange Community.
Dan krijg je rechts boven de topics een oranje knop om een nieuw topic te starten
https://community.orange.be/t5/forums/postpage/category-id/discussies/choose-node/true

Je zal er ook op gewezen worden dat je een trefwoor moet ingeven rechts van uw nieuw topic een thema te kiezen.

thomiwilli
Gewaardeerd verkenner

En tevreden over? Zitten momenteel bij Telenet maar betalen hier veel te veel voor zelfde kwaliteit, of zijn er toch grote verschillen? 

0 pluimen
Jurgen
Ervaren verkenner

Surfsnelheden zijn hetzelfde.
Wat je minder hebt zijn de extra's zoals een tvtheek, betaalzenders, email adressen(gebruik hotmail of gmail gaat zonder probleem uiteraard), geen wifree toestanden(wel wifi thuis uiteraard)

Kortom, no nonsens internet zonder limiet maar zonder extras die je ook niet mee betaald.
TV kijken en opnemen gaat prima ook. TV gids voor twee weken enz...
Maar geen video on demand.
Pauzeren bij live kijken kan ook niet denk ik. Maar natuurlijk kan je wel opnemen wanneer je zou willen pauzeren. Is hetzelfde, wel net iets omslachtiger.

Op TV vlak staan ze nog net iets achter. Maar ik twijfel er niet aan dat dit een kwestie van tijd is.
Op internetvlak is het evengoed.

0 pluimen
Highlighted
thomiwilli
Gewaardeerd verkenner

Ik heb op de Orange website gelezen dat je wel live op pauze kan zetten tot 4u lang Smiley Vrolijk maar alvast bedankt voor het uitgebreide antwoord! Daarom zouden we graag naar Orange gaan —> kijken vooral Netflix en Stievie, weinig échte TV dus. We zouden jaarlijks tot €500 (!) kunnen besparen met Orange! 

Jakke
Aspirant verkenner

thomiwilli schreef:

Ik heb op de Orange website gelezen dat je wel live op pauze kan zetten tot 4u lang Smiley Vrolijk maar alvast bedankt voor het uitgebreide antwoord! Daarom zouden we graag naar Orange gaan —> kijken vooral Netflix en Stievie, weinig échte TV dus. We zouden jaarlijks tot €500 (!) kunnen besparen met Orange! 

Als ik mij niet vergis is dit 1 u maar kan met laatste update veranderd zijn. Vergeet niet met love heb je dubbele data en circle onder familie die opt zelfde factuur staan en btw het beeld is hier althans iets beter met Orange 👌

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen