annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vrienden en genegeerde gebruikers

Topic gestart op: 11-11-18 20h30

Antwoorden: 10 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Vrienden en genegeerde gebruikers

OPGELOST

Aangezien ik ook niet alles weet, hier een vraagje:

Wanneer je naar uw privé berichten gaat, heb je twee tabs waar je andere Tribers kan in klasseren, namelijk "Vrienden" en "Genegeerde Gebruikers".

Op zich niks nieuws, dat kun je in elk forum vinden. Maar wat ik nergens gevonden heb, is hoe je daar in godsnaam een naam in kan zetten. Ik vind geen enkele mogelijkheid om een Triber aan te duiden als vriend of als genegeerde gebruiker. Het is waarschijnlijk poepsimpel, maar ik zie het niet ....

Kan iemand hier licht in de duisternis brengen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 ik heb gevonden hoe je daar vrienden in kan zetten. Als u uw prive berichten opent en u kiest het prive bericht wat door iemand verstuurd is en opent dat bericht ziet u staan beantwoorden maar ook vrienden. Klik op vrienden en de naam van die persoon is toegevoegd aan uw vriendelijst. U kan inderdaad niet automatisch iemand zoeken en deze toevoegen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 ik heb gevonden hoe je daar vrienden in kan zetten. Als u uw prive berichten opent en u kiest het prive bericht wat door iemand verstuurd is en opent dat bericht ziet u staan beantwoorden maar ook vrienden. Klik op vrienden en de naam van die persoon is toegevoegd aan uw vriendelijst. U kan inderdaad niet automatisch iemand zoeken en deze toevoegen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Thx @patrick2, net even geprobeerd en dat werkt inderdaad Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier nog even op terugkomen:

Je kunt dus inderdaad enkel en alleen iemand als "vriend" aanduiden als die persoon u een privé-bericht gestuurd heeft.

Ik zou het toch op het verlanglijstje van mogelijke verbeteringen willen zetten om iemand als "vriend" te kunnen aanduiden ZONDER dat ik van die persoon een privé-bericht heb ontvangen. Want zelf een privé-bericht sturen helpt niet, dan heb je enkel de button negeren en" ....

Even @Totem mentionen om de aandacht te trekken Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 eigenlijk bedoel je een vriendenlijst die beschikbaar wordt. Dus iemand als vriend aanduiden gelijk facebook bijvoorbeeld. Is geen slecht idee om dat eventueel erin te zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen