De Orange community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Welkom op Tribe!

Hallo!

En vooral welkom op Tribe, het nieuwe forum van Orange!

Ik ben Candice, ik heb het genoegen je Community Manager te zijn en ik vind het super fijn je hier te kunnen ontvangen!

Met dit forum hopen we je een aangename en praktische plek aan te reiken waarin je de gemeenschap van Orange terug kan vinden, tips & tricks kan delen, een babbeltje kan slaan maar vooral elkaar kan helpen met vragen over onze producten, diensten of gerelateerde topics.

Bovendien zal het een leuke ervaring worden! Hoe actiever je bent op Tribe, hoe meer badges je kan verdienen. Hopelijk vind je het een fijne ervaring!

Natuurlijk ben ik niet alleen om je doorheen dit forum te begeleiden. Het Orange Tribe Team kan je hier ontdekken.

Om Tribe beter te leren kennen, kan je hieronder praktische informatie over het reilen en zeilen van het forum vinden. Op basis van je vragen en feedback kunnen we zaken aanpassen.

Oké, ik ben al te lang aan het woord, ’t is nu tijd om er zelf in te vliegen!

Ontdek zelf wat Tribe allemaal te bieden heeft, ik blijf hier als je mij nodig hebt! Smiley Vrolijk

Candice

6 ANTWOORDEN
promenade
Gewaardeerd verkenner

Re: Welkom op Tribe!

ziet er alvast professioneel uit!

Community Manager
Community Manager

promenade schreef:

ziet er alvast professioneel uit!

Welkom @promenade en bedankt! Er zijn nog enkele details te regelen maar voor de rest zijn we goed bezig! Veel plezier!
Candice

Smiley Vrolijk

0 pluimen
promenade
Gewaardeerd verkenner

Hopelijk kan men hier veel bijleren en kennis maken met andere leden.

0 pluimen
Frank76
Veteraan verkenner

Bugje in dit forum.
Heb mijn account gelinkt via facbook.

Als gebruikersnaam bij het aanmelden moet ik nu dit email adres ingeven.

Telkens ik nu inlog komt er een melding dat de gebruikersnaam maar 15 tekens mag zijn. Maar het aanmelden lukt wel. Dus foutmelding maar het loopt wel goed...

0 pluimen
Community Manager
Community Manager

Frank76 schreef:

Bugje in dit forum.
Heb mijn account gelinkt via facbook.

Als gebruikersnaam bij het aanmelden moet ik nu dit email adres ingeven.

Telkens ik nu inlog komt er een melding dat de gebruikersnaam maar 15 tekens mag zijn. Maar het aanmelden lukt wel. Dus foutmelding maar het loopt wel goed...

Hello @Frank76, we zijn je niet vergeten, we zijn aan het kijken hoe we dat kunnen oplossen! Bedankt voor je geduld! Candice

0 pluimen
cedric123
Gewaardeerd verkenner

Ziet er goed uit!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen