annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lang wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

Topic gestart op: 02-03-19 22h42

Antwoorden: 5 antwoorden

volhouder
Gewaardeerd verkenner

Lang wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

na 100tal (letterlijk) telefoontjes en enige mails aan orange NOG STEEDS GEEN aansluiting. en dit is al in aanvraag van december, het is nu maart. er moet alleen nog de dropkabel aangesloten worden in het kastje van internet

telkens weer andere en zovele loze en valse beloftes, van het kastje naar de muur gestuurd worden en aan het lijntje gehouden worden

ondertussen zijn er zelfs telefonisten die ons gewoon wegdrukken en neerleggen of heel onbeschoft zijn aan de lijn. 

is dit KLANTGERICHTHEID??!! 

blijkbaar is het een gekend probleem, zeg de klant gewoon eerlijk waar het op staat ipv steeds weer met nieuwe zever te komen. 

wij houden vol om te zien WANNEER we uiteindelijk aansluiting hebben, maar hier zal toch een serieuze compensatie moeten tegenover staan. 

reclame is dit alleszins maar of dit ten goede is, weten jullie allemaal wel denk ik. 

dus nu ook via deze weg de vraag,: HOELANG EN OF GAAT DIT NOG DUREN??? 

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

na 100tal (letterlijk) telefoontjes en enige mails aan orange NOG STEEDS GEEN aansluiting. en dit is al in aanvraag van december, het is nu maart. er moet alleen nog de dropkabel aangesloten worden in het kastje van internet

telkens weer andere en zovele loze en valse beloftes, van het kastje naar de muur gestuurd worden en aan het lijntje gehouden worden

ondertussen zijn er zelfs telefonisten die ons gewoon wegdrukken en neerleggen of heel onbeschoft zijn aan de lijn. 

is dit KLANTGERICHTHEID??!! 

blijkbaar is het een gekend probleem, zeg de klant gewoon eerlijk waar het op staat ipv steeds weer met nieuwe zever te komen. 

wij houden vol om te zien WANNEER we uiteindelijk aansluiting hebben, maar hier zal toch een serieuze compensatie moeten tegenover staan. 

reclame is dit alleszins maar of dit ten goede is, weten jullie allemaal wel denk ik. 

dus nu ook via deze weg de vraag,: HOELANG EN OF GAAT DIT NOG DUREN???

Ugh @volhouder,

 

Een volhouder ben jij gegarandeerd! Je dossier is vorige week uiteindelijk succesvol behandeld. *vreugdedansje*

 

Onze welgemeende excuses voor de vertragingen!

 

Verf met alle kleuren van de wind

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@volhouder  probeer het eens via Facebook en/of Twitter, via die kanalen wordt er snel gereageerd.

0 pluimen
volhouder
Gewaardeerd verkenner

ook al gedaan ☺️

oneindig veel reacties met gelijkaardige voorvallen waarbij ik nog meer gefrustreerd geraakte, echt niet normaal toch??! 

vandaar dat ik hoop dat orange zelf er eindelijk iets gaat aan doen pffff

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@volhouder  dat is zacht gezegd een vervelende situatie die al te lang aan sleept. Er is wel een oplossing en die mag ik eigenlijk niet prijs geven maar  wordt eerst Telenet klant en stap daarna over naar Orange. Telenet laat denk ik niet lang op zich wachten als ze weten dat u klant wil worden in tegen stelling tot ..... Maar het is maar een suggestie natuurlijk . Want het nadeel is wel dat Telenet eerst hun klanten voorrang geeft om aan te sluiten al vorens ze een niet telenet klant komen aansluiten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen