Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-21 20h38
Antwoorden: 11 antwoorden
Beste mensen,
Ik heb een camera gekocht en wou deze koppelen, maar dit kan enkel via 2,4Ghz. Normaal wisselt de wifi zelf van bandenfrequentie indien nodig maar dit werkte niet, hele tijd error. Nu was ik via ADMIN mijn 2 bandenfrequenties gaan scheiden, en zo wou ik mij dan aanmelden op de 2,4Ghz. Maar nu komt deze er niet bij te staan? De 5Ghz komt er wel altijd als optie, dus ik had dan alleen de 2,4Ghz aangezet zodat ik zeker was dat ik op de juiste zat, met gevolg dat ik GEEN wifi meer had en dus ook niet meer via admin mijn 5Ghz kon aanzetten. Orange heeft dit dan terug geregeld dat ik terug op de 5Ghz kan, maar zegt dat ze niets kunnen doen aan het feit dat ik geen 2,4Ghz heb. Ik ben hier echt een leek in, kan iemand mij hiermee helpen?
Beste,
Orange had met dit ook aangeraden en heeft van daar uit mijn modem terug naar fabrieksinstellingen gezet. Heb hem ook al eens uitgetrokken en even later terug ingestoken en nog steeds geen 2,4GHz
Dan zou ik ook niet direct een idee hebben waarom je 2.4 GHz signaal niet zichtbaar zou zijn.
Dan zou ik nog eens contact zoeken met de klantendienst en het nog eens aangeven dat je het signaal van de 2.4 GHz niet ziet. Misschien kunnen ze bij de technische achterliggende dienst iets zien of opmerken wat er verkeerd gaat.
Is dan enkel dat je het signaal niet ziet als je de kanalen opsplitst of zie je de 2.4GHz gewoon helemaal niet in het algemeen?