Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-20 11h24
Antwoorden: 16 antwoorden
oke, ik heb begrepen dat het automatisch gaat, dat ik geen reset moet doen van de modem ?
tis nu niet dat ik geen internet heb he 🙂
fijn weekend
Ik ben nog altijd aan het wachten wanneer ze dat gaan fixen. Dit is toch niet meer normaal? Of wel? Telefoneren geraak je niet binnen. PB berichten beantwoorden doen ze ook niet meer voor de moment.
iemand enig idee 😛 Ook zie ik dat hun verbinding regelmatig weer terug wegvalt.
@WesH81 blijkbaar is de 5000 druk bezet maar je via Messenger moet je toch ook wat geduld hebben. Jou vraag sturen ze door naar de juiste betrokken dienst die het ook weer op hun beurt na kijkt. Pas dan als er een antwoord is zullen ze je iets laten weten.
Blijkbaar moet je heel veel geduld hebben. Wat ik vreesde is uitgekomen. Modem nog steeds op 200mbit maar wel al lekker het nieuwe tarief aanrekenen. Na meer dan een maand nog steeds geen oplossing kunnen aanreiken is pure onkunde. Antwoorden op messager hoeft precies ook niet meer. Volgende week is de Orangeshop in Oostende op stelten zetten mss dat ze dan iets gaan doen. Opossen of ik verleg mij terug naar Telenet. Daar antwoorden ze tenminste nog!