Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-20 12h42
Antwoorden: 2 antwoorden
Dag allen,
Maandag komt orange alles installeren zodat we tv en internet hebben in onze nieuwbouwwoning.
De kabel ligt klaar in het huis, maar nu lees ik ineens dat Telenet eerst zou moeten langskomen om het aan te sluiten?
Klopt dit nog? Doet orange dit ondertussen niet zelf?
De werkmannen hebben de kabel al in de lantaarnpaal gestoken, ( gelijk met de aansluiting van de electriciteit) geen idee of dit dan aangesloten is?
Ik probeer al 2 dagen binnen te geraken op de klantendienst, maar ik krijg er niemand aan de lijn wegens te druk.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt!
@KimD6 schreef:
Dag allen,
Maandag komt orange alles installeren zodat we tv en internet hebben in onze nieuwbouwwoning.
De kabel ligt klaar in het huis, maar nu lees ik ineens dat Telenet eerst zou moeten langskomen om het aan te sluiten?
Klopt dit nog? Doet orange dit ondertussen niet zelf?
De werkmannen hebben de kabel al in de lantaarnpaal gestoken, ( gelijk met de aansluiting van de electriciteit) geen idee of dit dan aangesloten is?
Ik probeer al 2 dagen binnen te geraken op de klantendienst, maar ik krijg er niemand aan de lijn wegens te druk.Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt!
Het is inderdaad een Orange-technieker die langs zal komen om je kabel te aansluiten. Als er iets fout is met het signaal kan het zijn dat er een Telene-technieker langskomt, maar dat gebeurt dus enkel bij bijzondere gevallen.
Als je geen antwoord krijgt via de telefonische klantendienst, stuur sowieso een bericht naar het webcare tribe of facebook en twitter. Algemene vragen kunenn wij hier ook direct beantwoorden 🙂
Totem's groetjes,
Totem
@KimD6 een aansluiting van de kabel dient normaal te gebeuren door Telenet zelf. Dus die zetten er zo gezegd een signaal op. Nu heb ik wel hier gelezen dat het aan de techniekers gaat zijn van Orange om dit te gaan doen in de toekomst , dus die zouden zijn opgeleid om dit zelf te kunnen en te mogen. Of dit al in voege is durf ik niet te zeggen. Maar het zou al wel een heel stuk helpen als ze dat zelf deden want als je nog op Telenet moet wachten kan daar weer een aantal dagen over heen gaan.
@TomB of @Totem kunnen jullie hier iets meer duidelijkheid over geven ?