annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting nieuwbouw.

Topic gestart op: 14-07-20 12h42

Antwoorden: 2 antwoorden

KimD6
Aspirant verkenner

Aansluiting nieuwbouw.

Dag allen,

Maandag komt orange alles installeren zodat we tv en internet hebben in onze nieuwbouwwoning.

De kabel ligt klaar in het huis, maar nu lees ik ineens dat Telenet eerst zou moeten langskomen om het aan te sluiten?

Klopt dit nog? Doet orange dit ondertussen niet zelf?

De werkmannen hebben de kabel al in de lantaarnpaal gestoken, ( gelijk met de aansluiting van de electriciteit) geen idee of dit dan aangesloten is?

Ik probeer al 2 dagen binnen te geraken op de klantendienst, maar ik krijg er niemand aan de lijn wegens te druk.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt!

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@KimD6  schreef:

Dag allen,

Maandag komt orange alles installeren zodat we tv en internet hebben in onze nieuwbouwwoning.

De kabel ligt klaar in het huis, maar nu lees ik ineens dat Telenet eerst zou moeten langskomen om het aan te sluiten?

Klopt dit nog? Doet orange dit ondertussen niet zelf?

De werkmannen hebben de kabel al in de lantaarnpaal gestoken, ( gelijk met de aansluiting van de electriciteit) geen idee of dit dan aangesloten is?

Ik probeer al 2 dagen binnen te geraken op de klantendienst, maar ik krijg er niemand aan de lijn wegens te druk.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt!


Ugh @KimD6 en @patrick2,

Het is inderdaad een Orange-technieker die langs zal komen om je kabel te aansluiten. Als er iets fout is met het signaal kan het zijn dat er een Telene-technieker langskomt, maar dat gebeurt dus enkel bij bijzondere gevallen.

Als je geen antwoord krijgt via de telefonische klantendienst, stuur sowieso een bericht naar het webcare tribe of facebook en twitter. Algemene vragen kunenn wij hier ook direct beantwoorden 🙂

Totem's groetjes,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@KimD6  een aansluiting van de kabel dient normaal te gebeuren door Telenet zelf. Dus die zetten er zo gezegd een signaal op. Nu heb ik wel hier gelezen dat het aan de techniekers gaat zijn van Orange om dit te gaan doen in de toekomst , dus die zouden zijn opgeleid om dit zelf te kunnen en te mogen. Of dit al in voege is durf ik niet te zeggen. Maar het zou al wel een heel stuk helpen als ze dat zelf deden want als je nog op Telenet moet wachten kan daar weer een aantal dagen over heen gaan. 

@TomB  of @Totem  kunnen jullie hier iets meer duidelijkheid over geven ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen