Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-18 23h30
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoi,
Sinds eind december 2017 klant bij orange voor vast internet en tv en komend van Proximus.
Ik heb al altijd een Access Point (TP-Link TL-WA901ND) gebruikt die zeer goed werkte met bbox3 (wifi uit) van Proximus. Sinds de overgang naar de orange (Siligence) modem is de snelheid verschrikkelijk laag en connectie is ook slecht. DHCP al uit gezet op AP maar geen verschil.
Tevens ook geprobeerd om wifi op modem uit te schakelen maar deze komen automatisch weer actief. En wifi van de Siligence modem is ook zeer wisselvallig. (Daarom gebruik AP)
Zijn er enige oplossingen??
Dank u.
Modem Name:CH6643E
Vendor Name:CBN Inc.
Het is altijd moeilijk zo via chat maar zoals ik het doe werkt het wel. Ik ken uw kennis niet van deze zaken dus het blijft een beetje moeilijk op afstand.
Heb volledig ander menu !
Ik zal je bellen en uitleggen hoe je het doet. Mijn nr is **bleep**1.