annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Access Point

Topic gestart op: 24-02-20 10h20

Antwoorden: 7 antwoorden

kemi
Aspirant verkenner

Access Point

Hallo,

 

Ik ben van plan om een access point (Netgear WAC104) te kopen maar in de installatiehandleiding staat het volgende:

BELANGRIJK: Het access point beschikt over WiFi en LAN-connectiviteit, maar het is een bridge en geen router. Verbind het access point daarom niet direct met een internetmodem (zoals een DSL- of kabelmodem). Verbind het access point met een router die is aangesloten op een internetmodem.

Omdat ik geen router heb en dus rechtstreeks wil verbinden met de Siligence modem van Orange vraag ik me af of dit problemen gaat geven?

 

Met vriendelijke groeten,

Michael

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Sefa
Aspirant verkenner

Hallo

Ik had ongeveer dezelfde vraag. Ik ben van plan om een AP te kopen, maar ik weet niet hoe het geconfigureerd moet worden. Die van telenet sluit je gewoon aan met een ethernetkabel em het werkt gewoon. Zou dat het geval zijn met de modem die ik zelf wil aankopen (Netgear WAC104)? Ik wil dat er alleen maar 1 ssid is en dat ik gewoon beter internet heb overal in huis. 

0 pluimen
Borafreakske
Gewaardeerd verkenner

Dit ga je wel zelf moeten instellen. het is niet plug and play met je orange modem.

Als je het simpel wil houden gebruik je best de mesh toestellen van orange.

Maar een echt AP werkt zo veel beter!

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Sefa ,

Heb jij al eens gehoord van de Mesh WiFi

Geniet dankzij Mesh WiFi van een vloeiende en snelle wifi zonder haperingen, overal in huis.

Op een AP (extern) zal je weinig tot geen ondersteuning kunnen krijgen van de technische dienst. 

Groetjes,

Mustafa

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen