annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al bijna een week geen internet

Topic gestart op: 24-08-23 07h41

Antwoorden: 9 antwoorden

SliPai
Gewaardeerd verkenner

Al bijna een week geen internet

Dag allemaal, 

 

Op mijn modem brand alleen maar PWR, Downstream, maar Upstream Flikkert, Online brand niet, Lan branden allemaal en WiFi ook.

ik zou graag even uw hulp vragen, omdat ik heb al eerlijk gezegd geen idee wat het probleem kan zijn in mijn geval. Ik heb alleen 1 channel bij downstream die locked is de rest is unlocked en hetzelfde verhaal met de upstream 1 locked soms zelfs zijn ze allemaal unlocked. 

Ik heb alles geprobeerd reset van de modem, coax kabel nagekeken, NIU ook in orde, een ander kabel geprobeerd, de modem uit en aan gezegd. 
Wifi werkt ook niet, ik kan verbinden met men wifi maar geen internet.

Maar de rest Orange werkt wel ik bedoel Onze Sim kaarten enz…

Wat kan het zijn?

Alvast Bedankt

Labels (4)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet de klantendienst contacteren, @SliPai En je moet daarvoor geen week wachten

Hier kunnen we je niet bij helpen - enkel klanten hier

Good luck

SliPai
Gewaardeerd verkenner

Mijn internet is ook van Orange, ik heb de klantendienst gebeld zij zien geen problemen en alleen 31 augustus komt een technieker

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kan een probleem met je coax kabel zijn die van de NIU naar de modem gaat

Normaal krijg je in deze volgorde (knipperen = bezig, aan = ok)

  • DS ( downstream)
  • US (upstream)
  • On-Line

Maar probleem kan ook aan de modem liggen of ergens buiten

natuurlijk, zolang je de On-Line niet hebt kun je met de wifi geen internet op.  Wifi werkt wel, maar modem heeft geen verkeer naar buiten

In alle geval, als klant kunnen we niet veel doen

SliPai
Gewaardeerd verkenner

Danku wel das al meer info dan ik had 😅, bv er staat een distributiekastje buiten maar van abb met een sleutel hoe geraak daar in?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen