annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bevestigingsmail met vermelding van verkeerde flybox abonnement

Topic gestart op: 04-03-21 10h08

Antwoorden: 2 antwoorden

decauto
Aspirant verkenner

Bevestigingsmail met vermelding van verkeerde flybox abonnement

OPGELOST

Beste,

Ik heb onlangs een flybox besteld (met het abonnement van 20€).

Dit staat zo op mijn orderbevestiging (bestelling 33**bleep**).

De modem en de simkaart zijn snel geleverd, en alles werkt.

MAAR, ik heb ook mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, en hier spreekt men over het abonnement van 15 € per maand. 

Ik zou nu willen nakijken welk abonnement ik heb, maar ik kan niet inloggen op de klantenzone (itsme werkt niet, en ik heb nog geen eerste factuur gekregen dus ook nog geen id om in te loggen)

Hoe kan ik nu weten welk abonnement actief is? Want als het dat van 15 euro is, kan ik nog al eens snel over de toegestane datalimiet gaan.

 

Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groeten,

 

Tom

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@decauto  

Je kan dat ook nagaan door eens te bellen naar de klantendienst of te sturen naar het webcare team via Messenger  op Facebook , je dient wel een account te hebben. Ook kan je naar een shop gaan zodat hun dat voor je nakijken. 

Als je via Messenger verstuurd naar het webcare team houd er rekening mee dat ze niet direct antwoorden dat kan even duren in verband met drukte. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@decauto  goedemorgen, hoop dat je snel geholpen word.

Van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@decauto  

Je kan dat ook nagaan door eens te bellen naar de klantendienst of te sturen naar het webcare team via Messenger  op Facebook , je dient wel een account te hebben. Ook kan je naar een shop gaan zodat hun dat voor je nakijken. 

Als je via Messenger verstuurd naar het webcare team houd er rekening mee dat ze niet direct antwoorden dat kan even duren in verband met drukte. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen