Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-21 10h08
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb onlangs een flybox besteld (met het abonnement van 20€).
Dit staat zo op mijn orderbevestiging (bestelling 33**bleep**).
De modem en de simkaart zijn snel geleverd, en alles werkt.
MAAR, ik heb ook mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, en hier spreekt men over het abonnement van 15 € per maand.
Ik zou nu willen nakijken welk abonnement ik heb, maar ik kan niet inloggen op de klantenzone (itsme werkt niet, en ik heb nog geen eerste factuur gekregen dus ook nog geen id om in te loggen)
Hoe kan ik nu weten welk abonnement actief is? Want als het dat van 15 euro is, kan ik nog al eens snel over de toegestane datalimiet gaan.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Tom
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan dat ook nagaan door eens te bellen naar de klantendienst of te sturen naar het webcare team via Messenger op Facebook , je dient wel een account te hebben. Ook kan je naar een shop gaan zodat hun dat voor je nakijken.
Als je via Messenger verstuurd naar het webcare team houd er rekening mee dat ze niet direct antwoorden dat kan even duren in verband met drukte.
Je kan dat ook nagaan door eens te bellen naar de klantendienst of te sturen naar het webcare team via Messenger op Facebook , je dient wel een account te hebben. Ook kan je naar een shop gaan zodat hun dat voor je nakijken.
Als je via Messenger verstuurd naar het webcare team houd er rekening mee dat ze niet direct antwoorden dat kan even duren in verband met drukte.