annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Boost 400 mbps problemen

Topic gestart op: 01-07-20 09h38

Antwoorden: 18 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Boost 400 mbps problemen

Gisteren zag ik dat na meer dan 2 weken eindelijk die boost werd geactiveerd. Tijdens een speedtest zag ik dat ik toch een zeer goede snelheid had. Ik was dus zeer tevreden.

Vanmorgen zag ik toch dat alles weer veel trager was. Ik haal amper 50Mbps download zowel via kabel als wifi.  De upload is goed, maar de download niet. Als ik in mijn modem inlog zie ik dat de lanpoorten op 100mbps staan, dus ik haal geen hogere snelheid. Heeft iemand raad hier? Ik heb helemaal geen zin om weer naar 5000 te bellen en daar mijn tijd te verliezen. Ben dit echt zo beu aan het worden.

Orange boost.jpg

Labels (2)
18 ANTWOORDEN 18
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Het is weer lager, maar ik denk dat het ook aan mijn laptop kan liggen. Zo nieuw is die ook niet meer.
Met mijn ipad via wifi haal ik nu een 300 Mbps... Ik weet dat je die 400 nooit niet echt kunt halen door verschillende factoren.

speedtest.JPG

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  probeer eens als het gaat met een andere laptop , vriend of vriendin of wie je even kan helpen. Want als dat zo is dan zou die LAN poort jou snelheid aangeven wat je apparaat max aan kan aan snelheid. Ik heb dit ook voorgehad aan de modem toen bij Orange maar bij de andere LAN poort was dit niet, ik had wel degelijk een probleem aan die poort. Die bleef op 100 MBPS staan terwijl ik 200 MBPS had.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ge moet steeds op alle systemen de settings nakijken. Een poort die giga compatibel is kan heel goed 100 Mb/s geconfigureerd staan. En dan moogt ge het abo hebben dat ge wilt, het gaat nooit sneller dan 100 Mb/s.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Anonymous Raar

Ik heb een 100 Mbps, dus zonder boost

Maar mijn verbonden LAN poort staat wel op 1000 Mbps - waarschijnlijk omdat er een giga switch aan gekoppeld is

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen