annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Boost 400 mbps problemen

Topic gestart op: 01-07-20 09h38

Antwoorden: 18 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Boost 400 mbps problemen

Gisteren zag ik dat na meer dan 2 weken eindelijk die boost werd geactiveerd. Tijdens een speedtest zag ik dat ik toch een zeer goede snelheid had. Ik was dus zeer tevreden.

Vanmorgen zag ik toch dat alles weer veel trager was. Ik haal amper 50Mbps download zowel via kabel als wifi.  De upload is goed, maar de download niet. Als ik in mijn modem inlog zie ik dat de lanpoorten op 100mbps staan, dus ik haal geen hogere snelheid. Heeft iemand raad hier? Ik heb helemaal geen zin om weer naar 5000 te bellen en daar mijn tijd te verliezen. Ben dit echt zo beu aan het worden.

Orange boost.jpg

Labels (2)
18 ANTWOORDEN 18
Jeroewn
Leidende verkenner

Niks te zien bij mij van snelheidsverhoging. Blijf op 189mbits down steken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jeroewn  zou toch eens een berichtje doen via Messenger of Twitter. 

Begrijp niet waarom het allemaal zo lang moet duren wordt er eerlijk gezegd moe van maar dat is een andere discussie 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb mijn boost moeten annuleren, want het werkte toch niet echt naar behoren. Weken gewacht op een activatie en op 1 min geannuleerd. Wel grappig. Had direct iemand aan de lijn en zeer goed verstaanbaar en vriendelijk.

patrick2
Wijze
Wijze

Dat is dan ook zeer aangenaam @Anonymous  iemand die je direct vriendelijk helpt. 

Maar wel erg jammer dat je deze terug moet annuleren. Begrijp wel dat als je pc of andere toestellen het niet kunnen ondersteunen je niet gaat betalen voor een dienst waar je niks aan hebt. 

Maar je laptop haalde toch altijd je 200 MBPS dus je netwerkaart is dan toch wel instaat ook grotere snelheden aan te kunnen ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Mijn laptop is niet meer van de jongste en nog beetje te goed voor een nieuwe. Ik gebruik een wifi adapter, want de ingebouwde is te traag.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen