annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Boost 400 mbps problemen

Topic gestart op: 01-07-20 09h38

Antwoorden: 18 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Boost 400 mbps problemen

Gisteren zag ik dat na meer dan 2 weken eindelijk die boost werd geactiveerd. Tijdens een speedtest zag ik dat ik toch een zeer goede snelheid had. Ik was dus zeer tevreden.

Vanmorgen zag ik toch dat alles weer veel trager was. Ik haal amper 50Mbps download zowel via kabel als wifi.  De upload is goed, maar de download niet. Als ik in mijn modem inlog zie ik dat de lanpoorten op 100mbps staan, dus ik haal geen hogere snelheid. Heeft iemand raad hier? Ik heb helemaal geen zin om weer naar 5000 te bellen en daar mijn tijd te verliezen. Ben dit echt zo beu aan het worden.

Orange boost.jpg

Labels (2)
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ok maar dat wil niet zeggen dat je de snelheden niet aan kan natuurlijk. Wel jammer voor je want je hebt er al die tijd en moeite ingestoken het actief te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ja inderdaad. Ik begon echt moe te worden door al dat gedoe en een klantendienst waar ik stress van kreeg. En dan vaststellen dat het toch niet echt naar behoren werkt, was beetje den druppel. Ben echt blij dat die opzeg enorm vlot is verlopen, want daar was ik wel bang voor.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Meestal gaat een activering van iets minder soepel als een opzeg heb ik het idee @Anonymous . Maar goed als ik terug Orange laat installeren zal ik die optie er wel bij nemen. Mijn pc kan dat wel aan maar of het oude beestje boven dat aan kan zal nog afwachten zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Zoals ik gisteren al zei ging de opzeg van de boost wel vlot.
Vandaag netjes een mail gekregen dat het opgezegd is. Als het goed is, mag het ook natuurlijk gezegd worden.

boost.JPG

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  we gaan de goede kant op. Laat die in de LAN poort zitten en herstart je modem eens. Dan nog eens zien , en als ik mag ik ook . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen