- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bufferen
Bij het gebruik van de Stremio App gaat deze dikwijls Bufferen. Vooral bij de hogere kwaliteit (1080p). Hoe kom ik te weten of dit te wijten is aan het Orange Netwerk of aan een beperking van mijn Tv. Alle Google tips zijn reeds geprobeerd (resenre updates en herstarten van TV, modem, router. Wissen van cachegeheugen.....)?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op TV lukt heg me niet om fast.com te installeren maar optablet is er 67mbps en met smartphone zelfs 100mbps. Kan dat wel wanner jij spreekt over 5-25 mnps??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Meschien naar klantendienst bellen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internetsnelheid testen op de TV (via fast.com😞
- Minimaal voor 1080p: 5-10 Mbps
- Minimaal voor 4K: 20-25 Mbps
Hotspot-test:
Verbind de TV met je mobiele data (4G/5G).
→ Geen buffering? Orange beperkt mogelijk je streams.
→ Nog steeds buffering? Probleem ligt bij de TV of Stremio.
Test Stremio op een ander apparaat (laptop/smartphone) op hetzelfde netwerk:
→ Ook buffering? Netwerkprobleem.
→ Werkt het daar goed? TV-instelling of app-issue.
Gebruik bekabeld internet (Ethernet) i.p.v. Wi-Fi en test opnieuw.
VPN-test (bijv. ProtonVPN):
→ Werkt Stremio beter met VPN? Orange knijpt mogelijk streams af.
