Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-20 20h43
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik kom eens raad vragen hier.
Sinds vorige week heb ik last van buffering bij het streamen van Disney+. Bij Netflix heb ik dit totaal niet. Mijn internet werkt normaal, geen haperingen.
Ik stream Disney + /Netflix/VTMgo via Apple TV. Bij Netflix en VTMgo geen problemen.
Op mijn laptop heb ik geen problemen met Disney+
@Anonymous
Fijn dat het opgelost is, en als ik dit allemaal lees zou het wel eens aan uw UTP kabel kunnen liggen. Een los contact in de fiche, een haarbreuk in een van de aders ...
Dat kun je ook testen door eens andere kabels aan te sluiten.
In ieder geval, veel kijkplezier 😉
@Anonymous
Heb je sedert vorige week iets veranderd aan uw TV? Ik veronderstel tenminste dat je het over uw TV hebt, indien niet, dezelfde vraag is geldig voor een ander toestel.
Een update van firmware of andere software?
Anders zou ik zo meteen niet weten waaraan dat kan liggen. kan het ook niet testen, ikzelf stream niks.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |