Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-25 17h35
Antwoorden: 3 antwoorden
weet iemand welke router er wordt gebruikt wanneer je dit abonnement bij Orange neemt ?
er is 4G backup internet bij inbegrepen
ik graag geweten of er dan een sim-kaart in de router zit of dat er een apart toestel (modem met sim-kaart) wordt geplaatst ?
maw. wordt er alleen een modem/router met ingebouwd 4G geplaatst of worden er 2 toestellen geplaatst ?
Hey @pwr ,
Voor zover ik weet gaat het om een Flybox/airbox met een 4G simkaart die aangesloten is op de modem.
Maar vermits het gaat om een business aansluiting kun je dit gerust vragen aan de persoon waarmee je contact neemt om klant te worden. Vraag ook even na hoeveel Gb "backup" je hebt.
Zo dacht ik onlangs gelezen te hebben dat dit bij particuliere abonnementen met 4G backup op 200Gb per jaar kwam. Altijd handig om te weten.
Zelf vermoed ik een router met daarin een simkaart voor 4G.
Op die manier heb je dan internet als het internet weg valt.Vandaar ook de benaming ' 4G backup ' , dus je hebt een backup als je vaste internet weg zou vallen.
Maar zoals @Josette al schreef zou ik het voor de zekerheid eens navragen.
@pwr een goedenavond.
Ik zou als ik jou was naar een shop telefoneren, dan weet je precies
wat en hoe.
Of naar 5000 een oproep doen. Beter dan online iets te doen dan kan je niet meer terug
Succes.