Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-24 09h27
Antwoorden: 3 antwoorden
Al enkele weken het probleem dat de nieuwe Orange modem zijn internetconnectie verliest. Zowel via wifi als via bedraad netwerk valt de connectie voor een minuut of 3 a 5 weg. Telkens vind ik in de logboeken van de modem de volgende meldingen:
Modem is al meerdere malen herstart en ik heb gisteren zelfs een factory reset uitgevoerd maar het probleem blijft.
Ik heb sinds mijn nieuwe modem (22/05) ook steeds dat mijn wifi wegvalt en 4/5g en dit meerdere malen per dag of heel kort na elkaar en ook minder ver verbinding in me huis. Heb al 2x contact opgezocht. Kmoest hen dan contacteren toen ik thuis was maar later pas gedaan. Nu wacht ik terug af tot ze mij opbellen (wss terug als ik aan het werk ben) en moet hen dan nadien dan terug beln🙄 hopeloos en nog niet geholpen! Kotsbeu
Op het nummer 5000 of via de Facebook van Orange zouden ze je hier normaal mee moeten kunnen helpen! Wij hebben hier thuis hetzelfde probleem gehad, bleek uiteindelijk aan een bepaalde verkeerde connectie te liggen. De medewerkers overlopen verschillende stappen die je kan uitproberen. Hopelijk helpt dit!
@M_H3ndr1ks een goedemorgen,
neem dan maar eens contact op met: het nr 5000 om te controleren.
Of een berichtje te doen via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.