annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Constante disconnect met internet

Topic gestart op: 20-10-21 11h04

Antwoorden: 10 antwoorden

jordybe98
Gewaardeerd verkenner

Constante disconnect met internet

Het is nu iedere morgen wanneer ik rustig een potje fifa wil spelen op de pc dat ik gedisconnect word van het internet! s'avonds heb ik dit niet, en kom niet af met reboot de modem eens want dat doe ik al ! gelieve hiervoor een oplossing te geven want anders stap ik terug over naar Telenet.

Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@jordybe98  

Jullie komen altijd met hetzelfde af ...???? Wij zijn gewoon klanten en geen medewerkers. 

Daarbij een kabel trekken om het te testen is niet altijd even makkelijk dat klopt. Maar nu blijf je met je probleem zitten en geen moeite om het te proberen. Ergens is een oorzaak en dat moet je proberen te achterhalen. Daarvoor betekend het dus dat je ook eens sommige dingen dient te testen maar blijkbaar weet jij al dat het probleem zich niet aan de powerlines voordoet en de modem is herstart. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jordybe98
Gewaardeerd verkenner

zoals ik al zei ik heb die dingen al gedaan en het werkt niet! orange is trash ! overstappen is de enige oplossing vgm

Gregory
Wijze
Wijze

@jordybe98 We zijn gewoon ook klanten die wat behulpzaam willen zijn. Gespierde taal is niet aan de orde. En als je dan toch wil overstappen, be my guest and good luck

jordybe98
Gewaardeerd verkenner

behulpzaam door constant zelfde dingen te zeggen, amai vree behulpzaam! zelf als ge orange contacteerd amper respons! bij telenet nemen ze de tijd om te kijken waar het probleem zit, bij orange precies niet! 

patrick2
Wijze
Wijze

@jordybe98  

Wij kunnen op afstand niet zeggen waar jou probleem zit. Wij kunnen enkel vragen en zeggen wat je eventueel kan doen om de oorzaak te vinden. Als je dat niet helpt kunnen wij niks aan doen. 

Dat Orange je weinig tot niet antwoord kunnen wij ook niks aan doen. Nogmaals wij zijn geen klantendienst , geen medewerkers en hebben niet de systemen om alles na te kijken daar is echt de klantendienst voor. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen