Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-18 11h40
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik heb problemen sinds technieker gekomen is met een andere modem.
Lan1 en Lan2 werken maar andere uitgangen doen het niet, ik krijg melding dat er geen kabel aanwezig is op pc.
Zou het kunnen dat deze niet werden ingesteld door technieker, hoe los ik dit op?
Grt
@Karim om uit te sluiten dat poorten 3 en 4 defect zouden zijn : werken de toestellen die nu op poort 1 en 2 aangesloten zijn ook als je de kabels aan de router op poort 3 en 4 aansluit ?
Waar de fouten zouden kunnen liggen zijn als volgend.
1- Modem heeft een foutmelding een reset of heropstart zou kunnen helpen
2- kabels er eens uittrekken en terug insteken en dit ook voor de poorten aan de andere kant van deze lijn.
3- controleren dat de kabels niet zijn beschadigd.
4- contact opnemen 5000 en de technieker terug laten langs komen.
Hoi
Hoe dan ook ik krijg zels geen verbinding met de switch. Utp-kabel die rechtstreeks verbonden is kan toch onmogelijk kapot zijn, die zit ondergronds in een kabelgoot😓
@Karim elke UTP kabel kan kapot gaan inwendig ondanks dat u deze in een kabelgoot heeft liggen. Probeer gewoon eens een andere kabel dan bent u zeker of de kabel niet defect is.