Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-05-20 19h51
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi allen
Ben al een tijdje aan het proberen een game te downloaden, maar halverwege de download stopt het. Mijn PS4 is via wifi verbonden en na controle krijg ik geen foutmelding. Mijn internetverbinding is succesvol.
Maar nu zie ik wel "aanmelden Playstation Network" is Mislukt. Kan dat daar mee te maken hebben? Hoe kan ik dat in orde krijgen?
Ik wil ook nog melden dat ik onderstaande foutmelding krijg:
Er kan geen verbinding met de server tot stand worden gebracht.
(18.70d81002.1588528384.3349cca)
Misschien een algemeen probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb mijn playstation helemaal terug herstart en daarna kreeg ik een melding van een systeem update.
Die heb ik uitgevoerd, en herstart.
Playstation netwerk is terug online bij mij. 😊 joepie 👍! Maar toch bedankt hé
Fijne avond nog.
@Anonymous als er problemen zijn met het PS Netwerk is dat niet perseé bij Orange want dat kan ook bij Sony zijn. Heb je al opgezocht of er algemene storingen zijn met het PS netwerk binnen Sony?
Als je de PS4 met de kabel verbind krijg je dan ook een foutmelding?
https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/NAT-type-veranderen/m-p/9461
Die link kan je gewoon eens lezen omdat er zo al regelmatig problemen mee gekomen zijn blijkbaar.
Via de kabel hetzelfde probleem.
Op allestoringen.be melden ze geen probleem bij het playstation netwerk. Dusja, veel kan ik eigenlijk niet doen denk ik.
Met Orange zelf heb ik geen probleem. Van hun netwerk ben ik trouwens zeer tevreden, heel stabiel hier.
Het zal dus bij Sony liggen.
Dat kan he @Anonymous is niet zeker. Net zo zeker als we ook niet zijn of het toch bij Orange kan liggen. Heb je de link geopend en gezien? Want er zijn toen nog eens problemen gemeld maar dat met een dubbele NAT.
Wat je kan doen is eens wachten en morgen of dinsdag nog eens zien he. Moest het niet opgelost zijn kan je hun eens contacteren en zien of er daar problemen zijn maar als hun zeggen nee en het werkt niet moeten we hier eens zien.
Ik heb mijn playstation helemaal terug herstart en daarna kreeg ik een melding van een systeem update.
Die heb ik uitgevoerd, en herstart.
Playstation netwerk is terug online bij mij. 😊 joepie 👍! Maar toch bedankt hé
Fijne avond nog.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |