annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Enkel Orange TV Lite opgezegd en nu geen internet meer

Topic gestart op: 05-05-23 15h06

Antwoorden: 1 antwoord

Kurt_01
Rekruut scout

Enkel Orange TV Lite opgezegd en nu geen internet meer

Vandaag ons Orange TV Lite opgezegd en na een half uur hadden we geen internet meer.

Contact opgenomen met de klantendienst en na meer dan een uur en drie verschillende mensen aan de lijn gehad te hebben, vertelt me mij doodleuk dat ze het niet kunnen oplossen.

Daarna een link gekregen voor een afspraak te maken, eerstvolgende mogelijke afspraak is volgende week donderdag. Dat wil zeggen, tot dan geen internet.

Mijn vrouw en ik werken beiden van thuis uit. Ik vind dit onaanvaardbaar, dat men door een fout, begaan bij Orange, ons een week zonder internetverbinding zetten.

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Kurt_01 Jammer dat je dit moet meemaken . Nochtans zijn ze altijd bereid om alles op te lossen . Begrijp dat je het nodig hebt u en je vrouw 👩 voor je werk . 
zou toch nog eens een poging wagen via een vriend of buren via  sms een berichtje te sturen meestal antwoorden ze zeer vlug . of nogmaals te bellen misschien 🤔 krijg je dan toch iemand die je wel kan helpen.  
vind het zeer erg voor jou en hoop dat je vlug weer internet 🛜 hebt . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen