annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extreem traag internet (0,6 mbps)

Topic gestart op: 23-05-20 06h47

Antwoorden: 4 antwoorden

Jerca88
Rekruut scout

Extreem traag internet (0,6 mbps)

hallo iedereen,

Sinds enkele weken heb ik de frustratie dat mijn WiFi-verbinding elke twee à drie minuten lijkt uit te vallen  en sinds een paar dagen is het draadloze internet zo ontzettend traag dat ik besloot om enkele tests uit te voeren. Ik verschiet nogal van de cijfers die ik te zien krijg. 😳😳 

 

iemand enig idee hoe het kan dat deze snelheid zo ontzettend traag is en de WiFi zo vaak wegvalt?

 

we zijn nu ongeveer een 5 tal maanden overgekomen van Telenet naar orange en in het begin geen enkel probleem gehad, het is pas sinds enkele weken.

 

alvast heel hard bedankt!! 

70F3DEAE-E08E-47B0-A68F-4C005480FFA9.jpeg

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerca88  

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Jerca88 

Dat is inderdaad wel heel traag.

Heb je de modem al eens herstart? Je kan ook eventueel je wifi kanalen eens aanpassen op je modem. Welke frequentieband  gebruik je 2,4GHz en 5GHz? Of enkel 2.4GHz? Ik gebruik zelf enkel 5GHz.


 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerca88 

Installeer eens een WiFi analyzer op uw smartfoon. Daarmee kun je dan nagaan hoe het zit met de gebruikte kanalen in uw omgeving. met die kennis kun je dan uw eigen kanaal aanpassen naar het minst gebruikte. Let op, in de 5 GHz doe je wat wil (niet helemaal, maar toch) maar in de 2,4 GHz best enkel de kanalen 1, 6 of 11 gebruiken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

heb je hier de test al gedaan bij Orange zelf? 

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen