annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Film streamen

Topic gestart op: 29-12-21 21h52

Antwoorden: 13 antwoorden

Em1
Aspirant verkenner

Film streamen

Hallo allemaal,

ik ben nieuw in dit forum dus ik weet nog niet goed hoe het allemaal werkt  dus ik zal gewoon maar met de deur in huis vallen.

ik heb net een flybox aangekregen voor in mijn buitenverblijf.het dient voor te surfen op internet en af en toe een film te streamen.

nu is mijn probleem dat het streamen van een film niet goed lukt. Het beeld hapert constant. Heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt

Labels (3)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
phil48
Leidende verkenner

 

Misschien is het ook handig om je flybox eens op verschillende plaatsen uit te proberen, want niet overal in een woning (buitenverblijf) heb je een optimaal signaal. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Em1 

Heb je met een foon, laptop of tablet al eens een speedtest gedaan? Als de performantie van uw FlyBox ondermaats is hoef je niet verder te zoeken. Streamen vereist toch wel een minimum aan vlotte datatransfer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Em1
Aspirant verkenner

Ik heb net op verschillende plekken een speedtest gedaan en daar zal inderdaad het probleem zitten. Ik krijg maar maximaal 8mbps binnen.is daar een oplossing voor? Een 4g versterker bijvoorbeeld?

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

@Em1  Als de flybox het ondersteund kan je misschien externe antennes kopen om buiten op te stellen. Maar dat is iets dat je zou moeten vragen aan Orange.

0 pluimen
RonaldV
Ervaren verkenner

@Em1 Wat mij geholpen heeft was rondlopen met de flybox tot de plek met de beste ontvangst gevonden was, (en ja, dikwijls is dat aan het raam), maar ook : een blaadje aluminiumpapier onder/achter de flybox gaf mij toch één streepje meer...

Mijn flybox heeft achteraan connectoren voor externe antennes, maar de software laat niet toe om over te schakelen. Misschien weet iemand hoe en of dat wel kan...

Succes !

Leden met de meeste pluimen