annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Film streamen

Topic gestart op: 29-12-21 21h52

Antwoorden: 13 antwoorden

Em1
Aspirant verkenner

Film streamen

Hallo allemaal,

ik ben nieuw in dit forum dus ik weet nog niet goed hoe het allemaal werkt  dus ik zal gewoon maar met de deur in huis vallen.

ik heb net een flybox aangekregen voor in mijn buitenverblijf.het dient voor te surfen op internet en af en toe een film te streamen.

nu is mijn probleem dat het streamen van een film niet goed lukt. Het beeld hapert constant. Heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt

Labels (3)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Proximulantis
Leidende verkenner

@Em1 

4G signaal is niet overal optimaal om zulke dingen te doen.
Dit probleem komt niet alleen voor bij Orange maar neem nu ook Tadaam.

Die kampen hier en daar ook met zulke issues.

Het nadeel aan zulke installaties is dat elke situatie uniek is.
Op de website van BIPT kan je zien welk antenne in de buurt is etc.
Maar ook de isolatie van het huis of appartement speelt hier ook een rol.

Als je de mogelijkheid hebt om een vaste installatie te nemen (bijvoorbeeld Love Duo) is dit een aangewezen oplossing.

Em1
Aspirant verkenner

Mijn 4 g is inderdaad niet optimaal. Ik heb een speedtest uitgevoerd over verschillende plekken en die is maximaal 8 mbps. Een vaste lijn is niet mogelijk. Is er nog een andere mogelijkheid om de 4g te versterken?

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

@Em1 Dus geen coax of VDSL aanwezig.

Als 4G geen oplossing is bij geen enkele aanbieder die zulke diensten aanbied (tadaam bied dit ook aan Neem het internet met je mee - Tadaam ) dan kan Starlink misschien een oplossing zijn.

Deze is onlangs ook gelanceerd hier in belgie: Starlink

Let wel dat de opstartkosten hoog zijn en maandelijkse kost ook.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Em1 goedemorgen, van mij krijg je deze:

 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen