annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FlyBox Re-activatie

Topic gestart op: 08-05-20 17h48

Antwoorden: 14 antwoorden

Phil
Aspirant verkenner

FlyBox Re-activatie

Hallo,

Ik heb vorig jaar een Flybox abonnement stopgezet maar mocht de modem houden.

Ondertussen heb ik een internet abonnement bij een andere provider maar nu zou ik de FlyBox willen gebruiken op een andere locatie waar ik niet zoveel data nodig heb.

Vraag is of ik mijn FlyBox simpelweg kan heractiveren door er een andere sim kaart met 4g in te steken en zo ja, of dit met een nieuwe herlaadkaart kan of met een tweede kaart die aan mijn mobiel abonnement gelinkt wordt ?

Ik heb de originele SIM kaart nog maar ik vermoed dat die ondertussen gedeactiveerd is en hier niet meer voor gebruikt kan worden.

Heb al gezocht op de Orange website maar niet direct info gevonden die dit bevestigd.

Iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt voor eventuele feedback en stay safe !

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel @TomB voor de verduidelijking en bevestiging 😀

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Phil 

Als ik het goed begrepen heb kunt ge een afspraak maken en toch naar een shop gaan. Of is dat voorbehouden aan enkel dringende gevallen? Zou het eens moeten nakijken ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Charlotte20
Ervaren verkenner

Denk wel dat het moet lukken.

ens proberen hè 😁

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Charlotte20 

Inderdaad 😊

En welkom op Tribe hé. Zie dat je helemaal nieuw bent. Heb je ook zelf vragen, laat maar komen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Phil 

Ik heb zelf geen FlyBox maar ik vermoed dat het gewoon kan door er een actieve sim in te pluggen. Zeker wanneer het een Orange sim is, dan moet het zeker lukken. Er is zelfs de kans dat het met een sim van een andere provider ook gaat (tenslotte is de FlyBox in wezen niks anders dan een mobiele router) maar het zou natuurlijk kunnen dat de firmware van Orange daar een stokje voor steelt.

Uitproberen zou ik zeggen. 😁

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen