Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-18 22h22
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedeavond,
Ik heb gisteren mijn Orange Flybox ontvangen (Huawei B525s)
Dit ter compensatie met mijn trage wifiW sinds enkele maanden..
Ik heb hier de simkaart ingestoken die erbij zat en hem dan ingestoken. De lampjes enzo werken en uiteindelijk ook een blauw lampje, wat wilt zeggen dat die 4G verbinding heeft.
Als ik naar http://flybox.home surf krijg ik ook te zien dat deze dus verbonden is en dat er 1 apparaat connected is, met de snelheid erbij.
Maar echter als ik verbind krijg ik steeds de melding 'Inloggen bij netwerk', als ik op die melding druk krijg ik te zien dat die simkaart niet met het apparaat werkt.
Dus ik kan verbinden met de flybox maar geen internettoegang, wie weet aan wat dit kan liggen? Abbonement staat ook gewoon in de klantenzone, de 'easy internet@home' dus dit is ook actief. En aangezien ik te zien krijg dat die verbonden is met het Orange netwerk vind ik het heel raar.
Als ik mijn vriendin haar sim erin steek (gewone gsm simkaart van proximus) werkt het zoals het moet. Hij vraagt ook achter de pin en dan kan ik gewoon surfen met de flybox.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Er zijn inderdaad nog personen die dit probleem hebben / gehad hebben:
https://community.orange.be/t5/Internet/Easy-Internet-Home-Modem-error/m-p/6242
Best terug naar de klantendienst en een nieuwe simkaart vragen. Je kan steeds naar dit forum refereren.
Ik maak ook gebruik via een Flybox, maar ik heb geen enkel probleem.
Het beste is gewoon inderdaad terug naar de winkel gaan en een andere modem en/of simkaart halen.
Misschien ook eens de vraag stellen of ze bij Orange even de modem en sim kunnen testen? Dan kunnen ze direct zien dat alles werkt.
Misschien kan je het volgende ook eens proberen:
Inloggen op je flybox, bij het verbinding even de verbinding verbreken en daarna terug verbinding maken.
Succes
Er zijn inderdaad nog personen die dit probleem hebben / gehad hebben:
https://community.orange.be/t5/Internet/Easy-Internet-Home-Modem-error/m-p/6242
Best terug naar de klantendienst en een nieuwe simkaart vragen. Je kan steeds naar dit forum refereren.