annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Topic gestart op: 13-03-18 19h42

Antwoorden: 13 antwoorden

bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey @Totem

 

En waar kuunnen wij deze firmware downloaden? Automatisch downloaden doet hij niet. Heb al eens gekeken op de site van de fabrikant (TP-link). Heb van hun website de firmware gedownload en proberen te installeren maar helaas zonder succes, gezien de software niet gemaakt is voor de firmware van Orange. Zolang Orange haar GPL firmware niet vrij geeft zullen we niet kunnen updaten... Ik zie wel bij collega's of mijn vader dat zij een nieuwere firmware hebben (geen log-in scherm meer)

 

Met vriendelijke groeten,

Cliff

 

 

Orange Error.pngOrange updater.png

 

Ugh @Hellavik,

 

Jazeker, beste Triber!

 

https://wetransfer.com/downloads/838f994285ea47801fe8e8e33dc0ac7320180705085832/9ad1a631363749c75a7f...

 

 

🌵 Totems Groet 🌵

Hellavik
Gewaardeerd verkenner


@Totem  schreef:

Hey @Totem

 

En waar kuunnen wij deze firmware downloaden? Automatisch downloaden doet hij niet. Heb al eens gekeken op de site van de fabrikant (TP-link). Heb van hun website de firmware gedownload en proberen te installeren maar helaas zonder succes, gezien de software niet gemaakt is voor de firmware van Orange. Zolang Orange haar GPL firmware niet vrij geeft zullen we niet kunnen updaten... Ik zie wel bij collega's of mijn vader dat zij een nieuwere firmware hebben (geen log-in scherm meer)

 

Met vriendelijke groeten,

Cliff

 

 

Orange Error.pngOrange updater.png

 

Ugh @Hellavik,

 

Jazeker, beste Triber!

 

https://wetransfer.com/downloads/838f994285ea47801fe8e8e33dc0ac732**bleep**5832/9ad1a631363749c75a7f...

 

 

🌵 Totems Groet 🌵


Beste Totem,

Ik weet dat ik wat laat stuur maar de link naar wetransfer werk niet, heeft trouwens ook nooit gewerkt van dag 1 werkte het al niet. Ik dacht dat het misschien aan mijn kant lag, maar heb nu al enkele keren een poging gewaagd. Ik krijg het niet gedownload, niet via de flybox, niet via thuisnetwerk of dat van mijn ouders en andere familieleden. Sinds dag 1 krijg ik het volgende te zien. Is er geen andere gemakkelijke mannier om deze aan te bieden? zoals bijvoorbeeld een grote "DOWNLOAD UPDATE" knop op de Orange website of een automatische over the air update?

 

Met vriendelijke groeten,
Cliff

Schermafbeelding 2018-10-03 om 10.15.24.png

bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

@Totem,

zou je de file nog eens opnieuw kunnen opladen? Ik kan er dus ook niet aan.

Bedankt,

Bert

evident
Rekruut scout

Leeft Totem nog?

Want ook ik zit met dat stroomonderberekings-euvel en zou het fantastisch vinden als na een stroomuitval de internetverbinding gewoon hersteld zou worden (zonder dat ik zelf moet tussenkomen). Bij mij staat de Flybox in een buitenverblijf op 175 km van huis en dient hij oa om de verwarming van op afstand te sturen (domotica). Na een stroomonderbreking moet ik 350 km en 4 uur rijden om terug online te zijn...

M_016
Ervaren verkenner

En komt er voor de betrokken Flybox (TP-link) ook snel een mogelijkheid om niet via de home page te moeten gaan vooralleer op het net te kunnen = zeer vervelend

Dank bij voorbaat

P.S. Ik heb de laatste software/firmware (gecontroleerd)

Leden met de meeste pluimen