annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox

Topic gestart op: 06-10-24 19h57

Antwoorden: 25 antwoorden

NK
Aspirant verkenner

Flybox

Kan mijn Flybox niet herladen,?

Kent het nummer niet,  geen orange nummer komt erop?

Labels (1)
0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Leauleau
Gewaardeerd verkenner

@Gregory  & @Pletse 

Dank voor de snelle reactie!

Heb eens bij een andere flybox geprobeerd en het werkt!

Het moest dus aan de hardware van mijn huidige flybox liggen en idd. Bij het openen van de flybox, zag ik dat de simcardhouder wat'uitgerokken' was. Hierdoor kan de simkaart niet sterk genoeg tegen de lezer gedrukt worden waardoor de flybox de kaart niet kan lezen. Jammer... 

Zou die simkaarthouder nog vervangen kunnen worden?

Of dien ik een nieuwe router aan te kopen? Zo ja, waar dien ik op te letten (lees welke tech specificaties dient het toestel te hebben) opdat ik weet dat de router de simkaart kan lezen en zo de 4G kan omzetten naar Wifi?

Bonusvraag: Is het interessant om te kijken naar converter 5G naar wifi? Ze spreken hier al meer dan 5 jaar over maar zoals zo vaak blijft het vooral bij praten 😉

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

Leauleau

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Leauleau ,

Heb je toevallig een witte Flybox (een torentje)? Ik weet nog andere klanten die hetzelfde probleem hadden en met wat papiertjes tussen de simkaart en de houder te steken werkte de Flybox terug. 

Herstellen van de simkaarthouder zal je hoogstwaarschijnlijk meer kosten dan een nieuw toestel.

Een 4G mifi router is nog voor de komende jaren meer of voldoende. Zeker als je maar max 300Gb ermee mag verbruiken per maand. Als je 5G hebt in de regio kun je altijd voor een dergelijk toestel kiezen. 

0 pluimen
Leauleau
Gewaardeerd verkenner

Hey @Pletse 

Ik heb inderdaad zo een 'torentje' van Alcatel. Ik heb al geprobeerd om tape aan de achterkant van mijn simkaart te plakken en zo in de flybox te steken maar zonder succes 😞

zal nog wat pogingen doen maar vrees het ergste. De router werkt voor de rest eigenlijk nog uitstkekend

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dacht dat de klaagmuur in Jerusalem stond

0 pluimen
digiboy40
Aspirant genezer

Jouw opmerkingen kan ik missen als de pest! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen