Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 19h40
Antwoorden: 5 antwoorden
hey,
reeds een paar maand klant bij orange en tot hiertoe weinig problemen gehad. Paar keer modem reset moeten doen en decoder eens resetten. Maarja dat is niks. Vandaag van rond 8 uur smorgens tot rond 15 uur geen tv en internet. Contact opgenomen en het antwoord is "we gaan dit doorgeven aan telenet en als het morgen nog niet werkt bel dan eens terug". Als thuiswerker is dit niet echt een leuk antwoord.
Ik heb dezelfde problemen...
Mijn decoder loopt geregeld vast, moet hem dan zelf resetten (afloppelen van de spanning).
Mijn internet heeft een zelfde soort probleem. Af en toe is mijn download kleiner dan mijn upload. Ik moet ook dat toestel zelf gaan resetten.
Voor het laatste item heb ik al verschillende keren gebeld. Ik heb al verschillende mensen aan de telefoon gehad.. Maar ik ben er vet mee, mijn probleem blijft.
Jammer van did alles, ik wil niet veranderen, maar ze verplichten mij daartoe. Ik kan immers niet rekenen op die toestellen.
Same here, modem uittrekken en rustig opnieuw laten op starten soms is het ook nodig de decoder te reboten. Ik heb gisteren hiervoor voor de eerste keer gebeld en de technische dienst gingme in de loop van de week terug bellen met een oplossing. Ben is benieuwd.
Gr
Vanessa
wijzelf hebben bijna geen problemen met de modem,
ok af en toe eens de decoder herstarten gebeurt wel eens,
soms na een week, soms na enkele maanden.
dus : ik kan niet klagen !
bij de zoon thuis.
deze moet bijna dagelijks zijn modem herstarten wegens geen Wifi signiaal ?
heb al alle modem instellingen gecontroleerd, en zien er naar mijn inzicht allemaal ok uit.
dus denk ik ook even te moeten bellen zekers, tenzij er daar een oplossing voor is ?
Gr. Franky