Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 19h40
Antwoorden: 5 antwoorden
hey,
reeds een paar maand klant bij orange en tot hiertoe weinig problemen gehad. Paar keer modem reset moeten doen en decoder eens resetten. Maarja dat is niks. Vandaag van rond 8 uur smorgens tot rond 15 uur geen tv en internet. Contact opgenomen en het antwoord is "we gaan dit doorgeven aan telenet en als het morgen nog niet werkt bel dan eens terug". Als thuiswerker is dit niet echt een leuk antwoord.
Heeft het niet met de Telenet netwerf te maken?Ik vermoed dat ze niet alles hierover aan hun concurrent Orange zullen doorgeven.Telenet doet ook regelmatig werken in bepaalde straten.
Misschien ook eens controleren bij je buren met Telenet of op de website van de gele kabelboer.