Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-04-19 11h17
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik kan met mijn telefoon niet meer op het netwerk verbinden en ik heb geen beeld meer op de tv
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zulk een situatie altijd met het eenvoudigse beginnen: zet alle toestellen (modem, decoder, ..) uit en trek de stekker uit.
Wacht een kwartiertje.
Steek de stekker terug in en start de toestellen op in volgorde modem - decoder - TV. Laat elk toestel volledig opstarten alvorens het volgende aan te zetten.
Als dit niet helpt kan je dat hier melden (of meteen aan de klantendienst (5000 - facebook - twitter)) en kunnen we eens verder kijken.
Ik zulk een situatie altijd met het eenvoudigse beginnen: zet alle toestellen (modem, decoder, ..) uit en trek de stekker uit.
Wacht een kwartiertje.
Steek de stekker terug in en start de toestellen op in volgorde modem - decoder - TV. Laat elk toestel volledig opstarten alvorens het volgende aan te zetten.
Als dit niet helpt kan je dat hier melden (of meteen aan de klantendienst (5000 - facebook - twitter)) en kunnen we eens verder kijken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |