Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-12-23 15h34
Antwoorden: 15 antwoorden
Goeiemiddag allemaal
Ik zit al jaren bij Orange, ik heb vandaag een ASUS XT9 gekocht omdat op zolder van mijn huis nooit wifi heeft. Ik heb de modem in bridge mode gezet zodat er maar 1 router zou zijn en dan de kabel verbonden met poort 4. Dan de nieuwe router op gestart en ik dacht die werkte want hij is verbonden met de modem en stuurt signalen uit maar de signalen hebben geen internet. Zou iemand misschien weten wat het probleem zou zijn? Of misschien een oplossing?
mvg
Je zou beter de Orange modem niet in bridge zetten, de wifi op de modem uitzetten en en de xt9's als access point configureren
Ik denk dat de problemen komen van de app en niet de hardware zelf
Best niet de app gebruiken naar mijn ervaring - heb die al verschillende malen gereset
Als je moet herbeginnen
Zelf heb ik het process wel een paar keer moeten doen tot dat ik tevreden was
Eenmaal ok, terug inloggen op 192.168.0.1 (router) of 192.168.0.2 (access point), en een backup van de config op je computer zetten
success
Ik zal het eens probreren, dankuwel alvast
Als je je xt9’s bekabeld kunt aansluiten zou ik ze retourneren en xd4 of xd5 aanschaffen. Heb dat ook gedaan.
zijn kleiner. Heb er 1 in de kast onder de tv en 1 op zolder