annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet na installatie

Topic gestart op: 20-12-18 12h17

Antwoorden: 11 antwoorden

Sira
Aspirant scout

Geen internet na installatie

Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert. 

Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...

Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?

Heel teleurgesteld in jullie service! 

We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding! 

Labels (3)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Sira  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert. 

Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...

Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?

Heel teleurgesteld in jullie service! 

We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding! 

Ugh @Sira,

 

Ik verstuurde een rooksein aan de Orange-stamleden om je dossier met de hoogste urgentie te behandelen.

 

Neem je ook contact op met de Orange-stamleden op de sociale kanalen via Facebook of Twitter? Zij kunnen je een oplossing aanbieden voor je mobiele data.

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

Totems Saluut

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Sira  je geeft geen details, welke lichtjes branden er op de Orange router ?

Als je een toestel met een netwerkkabel op de router aansluit heb je dan internet ?

Bij mij was de aansluiting op 13/08 en het heeft tot 04/10 geduurd eer Orange na veel aandringen eindelijk iemand van Infrax inschakelde. Het probleem was een slechte verbinding aan de paal in de straat, toevallig net nadat Telenet hier werd afgesloten.

Er is wel verbetering op komst, de Orange technieker die hier op 01/10 voor niets stond (aangerekend maar nadien op aanvraag gecrediteerd) wist te melden dat ze volgend jaar zelf aan het netwerk op straat mogen werken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sira het is jammer te horen dat de installatie bij u geen goed verloop gehad heeft. Wat ik u kan aanraden is eens met de klantendienst contact op te nemen nummer 5000 . Wij kunnen u ook geen antwoord geven waarom u geen internet heeft . Kan u enkel een paar redenen geven waarom er geen internet zou zijn maar ook daar heeft u niet veel aangezien het daar door niet gaat werken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen