annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet

Topic gestart op: 19-11-18 18h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Geen internet

OPGELOST

Reeds 2 dagen geen inetrnet. Reeds meerdere malen gebeld naar de 5000 lijn. Antwoord: "de technische dienst zal u opbellen". Tot nu toe geen enkel bericht ontvangen, ook geen internet. Ben van plan om terug naar Telenet over te stappen. Zal enkele euro's meer betalen, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt met Telenet. Momenteel surf ik via de hotspot van mijn iPhone met datalimiet.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Reeds 2 dagen geen inetrnet. Reeds meerdere malen gebeld naar de 5000 lijn. Antwoord: "de technische dienst zal u opbellen". Tot nu toe geen enkel bericht ontvangen, ook geen internet. Ben van plan om terug naar Telenet over te stappen. Zal enkele euro's meer betalen, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt met Telenet. Momenteel surf ik via de hotspot van mijn iPhone met datalimiet.

Ugh @Dirk_Devooght,

 

Snap dat dit frustraties kan opwekken :-(. Is het intussen opgelost?

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Groet 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Reeds 2 dagen geen inetrnet. Reeds meerdere malen gebeld naar de 5000 lijn. Antwoord: "de technische dienst zal u opbellen". Tot nu toe geen enkel bericht ontvangen, ook geen internet. Ben van plan om terug naar Telenet over te stappen. Zal enkele euro's meer betalen, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt met Telenet. Momenteel surf ik via de hotspot van mijn iPhone met datalimiet.

Ugh @Dirk_Devooght,

 

Snap dat dit frustraties kan opwekken :-(. Is het intussen opgelost?

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Probleem ondertussen opgelost.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dirk_Devooght wat is dan precies de vraag hier? Wij kunnen ook niet meer doen. Allemaal proberen we iedereen zo goed als kan te helpen maar als het bij de technische dienst ligt houd het voor ons op. Wij hebben hier ook geen inzicht in hoe frustrerend het voor u ook is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen