Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-20 19h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Is er een storing op het internetsignaal?
Al van deze middag geen signaal. Jammer dat de klantendienst totaal niet bereikbaar is.
@kris14 zo ver ik kan zien is er geen algemene storing bij Orange via de storingen kaart :
https://allestoringen.be/storing/orange/
Je hebt in je Thema gezet VoWifi betreft het dan met de gsm ? of heb je geen vast internet ? Branden er lampjes op je modem , heb je deze al eens gerest , maak je enkel verbinding met de modem of heb je nog een eigen router er tussen of een AP of een powerline?
Veel vragen maar dan kunnen we je wel wat gerichter helpen en hopelijk tot een oplossing komen.
Hey Patrick,
Ik heb me vergist van topic.
Ik heb geen internet en wifi. Alle lampjes van men modem branden. Ook van de wifi boosters. Ik ben van Genk en als ik kijk zou er wel een storing zijn. Jammer dat orange een onbereikbare klanten dienst heeft in de weekends..
@kris14 kan gebeuren dat je je vergist. je had er geen nieuwe topic voor hoeven maken 🙂
Als je een kabel rechtstreeks aan de modem verbind heb je dan internet ?
Nogmaals ik heb niks gevonden van een algemene storing.